Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Kevään fitness-kirjojen parhaimmistoa edustava "Kehonpainoharjoittelun käsikirja" opastaa lukijan huippukuntoon ilman kuntosalia

Basam Books

Julkaistu: 14.04.2014 klo 11:47
Julkaisija: Basam Books

Sotilaskouluttaja Mark Laurenin vuosia hioutuneen, hämmästyttävän tehokkaan kuntoiluohjelman perustana toimivat yksinkertaiset harjoitukset, joiden vastukseksi tarvitsee ainoastaan oman kehon painon. Fyysisen harjoittelun ohella Lauren tarjoaa takuuvarmoja motivaatio-oppeja ja järkeviä ravintovinkkejä. Tulosten saamiseksi ei tarvitse treenata kuin 20–30 minuuttia päivässä ja kolmesta neljään kertaa viikossa. Harjoitukset on suunniteltu niin, että niitä voi tehdä missä vain ja milloin vain: kotona, pihalla, hotellihuoneessa tai toimistossa.

Kehonpainoharjoittelun käsikirjassa lukija saa selkeiden opastusten ja 125 harjoituksen avulla treenattua kehon jokaista lihasta kaulasta kantapäihin. Tehokkaat kehonpainoharjoitukset edistävät aineenvaihduntaa paremmin kuin kuntosalilla huhkiminen, polttavat enemmän rasvaa kuin aerobinen liikunta ja ovat turvallisempia kuin kumpikaan edellä mainituista.

Mark Lauren toimii Yhdysvaltain puolustusvoimien fyysisen koulutuksen asiantuntijana. Hän on myös erikoisjoukkojen taistelunhallintajoukkojen jäsen, triathlonisti ja thainyrkkeilijä. Hän on valmentanut lähes tuhatta sotilasta vaativiin erikoisjoukkojen tehtäviin.

Mark Lauren (yhdessä Joshua Clarkin kanssa)

Kehonpainoharjoittelun käsikirja

Alkuteos: You Are Your Own Gym

Suomentaja: Teija Hartikainen

ISBN: 978-952-260-222-0

Nidottu, 240 s.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet: Sanni Juvonen, sanni.juvonen@basambooks.fi

21-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.