Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Coronaria osti palvelutalo Vehkakodin Kaavissa

Coronaria osti palvelutalo Vehkakodin Kaavissa

Julkaistu: 02.12.2015 klo 08:36
Julkaisija: Coronaria

Coronaria Hoitoketju Oy osti 30.12.2015 lähes 20 vuotta Koillis-Savossa Kaavissa toimineen palvelukoti Vehkakodin. Yrityskaupan yhteydessä palvelukoti vaihtaa nimekseen Coronaria Vehkakoti Oy.

Vehkakoti on kehitysvammaisten, vammautuneiden ja mielenterveyskuntoutujien ympärivuorokautista, tehostettua asumis-, kuntoutus- ja hoivapalvelua tarjoava kodinomainen 16 asukkaan yksikkö. Lisäksi samassa pihapiirissä toimii myös niin sanottua kevyesti tuettua asumispalvelua tarjoava Vehkakodin tukiasunto Punapaula, jossa on kahdeksan asumispaikkaa.

Yrityskauppa ei vaikuta nykyiseen henkilöstöön ja näin ollen kokenut ja erittäin ammattitaitoinen henkilökunta jatkaa samassa osoitteessa laadukkaiden palveluiden tarjoamista jatkossakin.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on täysin suomalainen yritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus. Yhden Suomen suurimman valtakunnallisesti toimivista terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottavan yrityksen vahvuutena on paitsi asiantunteva hoito, myös hoidon saatavuuden takaaminen.

-  Vehkakodin vakiintunut ja erittäin monipuolinen toiminta antaa hyvän pohjan jatkaa aktiivista toimintaa, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Arto Lamberg. Coronaria Vehkakoti Oy:n lisäksi yhtiöllämme on Suomessa lukuisia muitakin asumis- ja hoivapalveluita tarjoavia yksiköitä ja kaikissa samat toteutuvat samat arvot toiminnan laadun ja asiakastyytyväisyyden takaamiseksi. Meille on tärkeää tarjota kodinomainen ja mielekäs arki kaikille asiakkaillemme.

Arto Lamberg

Liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut
arto.lamberg@coronaria.fi
www.coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen yli 2000 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.