Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Yhteyskeskusten kehitys vaatii uusia kommunikaatioratkaisuja

Zeeland Family Oyj

Yhteyskeskusten kehitys vaatii uusia kommunikaatioratkaisuja

Julkaistu: 24.02.2014 klo 13:00
Julkaisija: Zeeland Family Oyj

Tulevaisuuden yhteyskeskuksilla on entistä suurempi strateginen rooli tuotemerkin mielikuvan luomisessa ja asiakastyytyväisyyden ylläpitämisessä. Jabran uusi kuulokemikrofoni on suunniteltu nykyajan moderniin asiakaspalveluun.

Tänään Jabra, maailman johtavien yhteyskeskusten ensisijainen kuulokemikrofonivalinta, julkistaa uuden ratkaisun tulevaisuuden asiakaspalveluun – Jabra BIZTM 2300.  Kuulokemikrofonin rooli on kokonaan uudelleenarvioitu ja Jabra BIZ 2300 on suora vastaus yhteyskeskuksien muutoksiin.

Luotu ottaen huomioon yhteyskeskusten edustajien tarpeet

Tänä päivänä yhteyskeskukset ovat merkittävässä roolissa asiakkaan ensimmäisenä kontaktipintana, ja yhteyskeskus-edustajien rooli onkin määritelty uudelleen tuotemerkkilähettiläiksi. Tämä tarkoittaa sitä, että kilpailu asiakkaista on kiinni yhteyskeskuksista. Siksi on tärkeää, että jokainen puhelu ja asiakkaan tarpeet käsitellään niin ammattimaisesti kuin mahdollista kristallinkirkkaalla äänellä, ilman taustahälyä ja nopeasti sen viestintäkanavan kautta (esim. sähköposti, chat tai puhelin), jota asiakas suosii. Holger Reisinger (Jabra Vice President of Marketing, Products and Alliances) kertoi:

“Me tiedämme, että yhteyskeskusten edustajat ovat tärkeimmät tekijät tuotemerkin mielikuvan edistäjinä ja ylläpitäjinä, ja heidän merkityksensä tulee kasvamaan tulevaisuudessa.

Yhdessä Jabra BIZ 2300 kanssa, me otimme haasteen vastaan ja kehitimme tuotemerkkilähettiläille äänilaitteen, jossa on luokkansa paras äänentoisto ja se on kestävä sekä poikkeuksellisen mukava käyttää.”

Jopa 50 % parempi melunvaimennus ja 20 % kevyempi kilpailijoihin nähden, Kevlar-johdot ja heti valmis massakäyttöönotto - Jabra BIZ 2300 lyö kilpailijat kaikissa keskeisissä ominaisuuksissa.

Jabra BIZ 2300 ominaisuudet:

• Kaiuttimet, jotka on optimoitu taustamelun vähentämiseen
  • Mikrofoni, jossa on luokkansa paras hälynpoisto
  • Massakäyttöönotto, joka tarkoittaa sitä, ettäJabra BIZ 2300 voidaan sovittaa mihin tahansa IT -laitteistoon, ja se on helppo levittää ja päivittää. Tämä tekee kytkennästä ja asetuksesta helpompaa.
  • Rikkoutumaton 360 astetta pyörivä mikrofonivarsi takaa sen, että edustajat voivat asettaa sen itselleen sopivalla tavalla ilman pelkoa, että se rikkoutuu.

Juha Pieviläinen,

Channel Account Manager - Finland | Jabra®| Business Solutions

GSM +358 44 530 9007 |jpievilainen@jabra.com

Jabra

Jabra on GN Netcomin tuotemerkki ja GN Store Nord A/S:ntytäryhtiö, joka on listattu pörssiin (NASDAQ OMX). Jabra työllistää noin 900 ihmistä ympäri maailmaa ja vuoden 2012 liikevaihto oli 2,355 milj. Tanskan kruunua. Jabra on maailman johtava hands-free -ratkaisujen kehittäjä, tuottaja ja markkinoija. Jabran kuluttaja- ja liiketoimintayksiköt tuottavat langallisia ja langattomia kuulokemikrofoneja sekä mobiili- että toimistokäyttöisiä kaiutinpuhelimia, jotka mahdollistavat yksilön ja yrityksen saavuttaa vapauden liikkua sekä mukavuuden toimia. Jabran innovatiivinen, luotettava ja helppokäyttöisyyden maine on kestänyt jo yli kaksi vuosikymmentä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki