Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Viske Oy:n tuotannollisia toimintoja Relacomille

Elisa Oyj

Viske Oy:n tuotannollisia toimintoja Relacomille

Julkaistu: 28.04.2014 klo 15:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 28.4.2014

Viske Oy:ssä tehtävät liittymätoimitukset ja viankorjaus siirtyvät Relacomille. Henkilöstö siirtyy Relacomin palvelukseen 1.6.2014 ns. vanhoina työntekijöinä.

Osana Elisan sekä PPO-yhtiöiden toimintojen yhtenäistämistä alueiden tuotannollisia tehtäviä siirtyy kumppaneille. Liittymätoimituksissa ja viankorjauksessa kumppanina on Relacom, jonka palvelukseen siirtyy Viske Oy:ltä 17 henkilöä Ylivieskassa, Raahessa, Nivalassa, Kalajoella, Toholammilla ja Himangalla.

- Kumppaneidemme kanssa pystymme tuottamaan entistä laadukkaampia palveluita asiakkaillemme. Relacomin osaaminen ja laaja asiakaspohja mahdollistavat tehokkaan toiminnan volyymivaihteluista huolimatta, kertoo Visken hallituksen puheenjohtaja, Elisan aluejohtaja Ari Punkkinen.

Viske Oy:n hallituksen puheenjohtaja, Elisan aluejohtaja Ari Punkkinen, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi