Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » #Twitterkirja ensijulkaisussa vain Elisa Kirja -palvelussa

Elisa Oyj

#Twitterkirja ensijulkaisussa vain Elisa Kirja -palvelussa

Julkaistu: 06.05.2014 klo 11:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Alexander Stubbin ja Tuomas Enbusken kirjoittama #Twitterkirja on kahden ensimmäisen viikon ajan saatavilla vain Elisa Kirja -palvelussa.

Otava julkaisee 12.5.2014 eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubbin ja toimittaja Tuomas Enbusken #Twitterkirjan. Kirjassa Suomen tunnetuimmat, kokeneimmat ja innokkaimmat twiittaajat paljastavat, miten Twitteriä kannattaa käyttää. Kirja on yhtä aikaa opas ja pamfletti sosiaalisesta mediasta, joka on mullistanut ihmisten viestintä- ja kommunikointitapoja.

– Twitterissä viesti on viestittäjää tärkeämpi. Twitterissä ollaan kuin armeijan saunan lauteilla. Kaikki ovat ainakin näennäisesti samanarvoisia, Stubb ja Enbuske kuvaavat.

Kumpikin twiittaa ammattinsa takia, mutta visertelee myös huvikseen. Kohujakin on syntynyt, ja niiden opetuksia Stubb ja Enbuske käyvät lävitse. Kirja sisältää Twitterin kymmenen käskyä, eettistä pohdintaa, kutkuttavia kertomuksia ja listan twiittaajista, joita kannattaa seurata.

#Twitterkirja on Otavan ensimmäinen tietokirja, joka ilmestyy vain sähkökirjana. Kirjaa voi ostaa Elisa Kirja -palvelun kautta 26.5. asti, jonka jälkeen se on myynnissä myös muilla sähkökirjojen jälleenmyyjillä.

– Twiitit ovat modernia kirjoittamista ja lukemista. Twitter-kirjalle, jos mille, sopii nimenomaan sähköinen julkaisu. Olen ylpeä ja onnellinen, että voimme yhteistyössä tarjota suomalaisille nämä viserrykset ensimmäisenä, sanoo Elisa Kirja -palvelun liiketoimintajohtaja Liisa Puurunen.

Alexander Stubb ja Tuomas Enbuske ovat median tavattavissa kirjan julkistamistilaisuudessa 12.5. klo 16.30–17.30 Elisan Studiossa Lasipalatsissa, Mannerheimintie 22–24, Helsinki. Tilaisuudessa on mahdollisuus muutamiin haastatteluihin. Haastattelupyynnöt etukäteen: kirsi.sievanen@otava.fi

Ilmoittautumiset 9.5. klo 10.00. mennessä: communications@elisa.fi

Lisätietoja

Otava: Kustannuspäällikkö Jarkko Vesikansa, p. 040 5416 709, jarkko.vesikansa@otava.fi