Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » TIEDOTE: HTC julkistaa HTC Explorerin – älypuhelin yhä useamman ulottuville

TIEDOTE: HTC julkistaa HTC Explorerin – älypuhelin yhä useamman ulottuville

Julkaistu: 29.09.2011 klo 12:05
Julkaisija: Netprofile Finland Oy

HTC julkistaa HTC Explorerin – älypuhelin yhä useamman ulottuville- HTC Explorer on täysiverinen ja kohtuuhintainen älypuhelin Taiwanilainen älypuhelinvalmistaja HTC on julkistanut HTC Explorer -älypuhelimen. Uusi puhelin on yhtiön malliston edullisin laite. Explorer on suunniteltu...

HTC julkistaa HTC Explorerin – älypuhelin yhä useamman ulottuville

- HTC Explorer on täysiverinen ja kohtuuhintainen älypuhelin

Taiwanilainen älypuhelinvalmistaja HTC on julkistanut HTC Explorer -älypuhelimen. Uusi puhelin on yhtiön malliston edullisin laite. Explorer on suunniteltu helppokäyttöiseksi vaihtoehdoksi esimerkiksi ensimmäistä älypuhelintaan hankkiville.

“Explorer on helppokäyttöinen älypuhelin, jonka avulla kuka tahansa voi hallita arkeaan kätevästi. Uudella mallilla pyrimme tuomaan laitteemme yhä useampien ihmisten ulottuville”, HTC:n Pohjoismaiden-toimitusjohtaja Peter Frølund sanoo.

HTC Sense

HTC Sense tekee älypuhelimen käytöstä intuitiivista, helppoa ja hauskaa. HTC Explorerissa on muokattava lukitusnäyttö, josta voi siirtyä nopeasti käytetyimpiin toimintoihin. Voit seurata kollegojen, ystävien ja perheen päivityksiä kätevästi People-pienohjelmalla. Kuvien, videoiden ja oman sijainnin jakaminen onnistuu vaivattomasti yhdellä painalluksella. Puheluiden soittamista on helpotettu uudella Smart Dialer -pienohjelmalla.

Nopeaa ja mukavaa verkkosivujen selailua

HTC Explorerissa on 480×320 pikselin HVGA-näyttö. Se näyttää myös sivujen Flash-sisällön ensimmäisenä puhelimena vastaavilla näytöllä varustettujen laitteiden luokassa, joten laite tukee lähes kaikkia Android Marketista saatavilla olevia sovelluksia.

Työn ja arjen aikataulut hallintaan

HTC Explorer auttaa hallitsemaan arkea ja työelämää – voit yhdistää laitteeseen useita sähköpostitilejä. Voit tarkastella useita kalentereita rinnakkain yhdessä näkymässä. Eri palvelujen tapahtumat ovat erivärisiä, joten työelämän tapahtumat eroavat selkeästi henkilökohtaisista tapahtumista. Avoimia kalenterikutsuja voi hallita yhdeltä välilehdeltä.

HTC Explorer tulee myyntiin Suomessa loppuvuonna mustana, hintaluokka on alle 300 euroa.

Testikappaleet ja lisätiedot tiedotusvälineille:

Vesa Valonen
vesa (at) Netprofile.fi

Rikke  Juul Hansen, Pohjoismaiden viestintäjohtaja
Info (at) htcpresse.dk
+45 53574456

HTC Corporation (HTC) on yksi maailman nopeimmin kasvavista matkapuhelinvalmistajista. HTC kehittää innovatiivisia älypuhelimia palvelemaan yhä paremmin käyttäjien tarpeita. Yhtiö on listattu Taiwanin pörssissä tunnuksella 2498. Lisätietoja: www.htc.com