Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tervetuloa Elisa-akatemiaan!

Tervetuloa Elisa-akatemiaan!

Kutsu.
Julkaistu: 12.08.2014 klo 12:11
Julkaisija: Elisa kutsu

Lämpimästi tervetuloa Elisa-akatemiaan. Akatemia on toimittajillesuunnattu kokonaisuus, jossa käsitellään keskeisiä ja ajankohtaisiainformaatio- ja kommunikaatioteknologiaan sekä digitalisaatioonliittyviä teemoja. Aiheita tulevat olemaan esimerkiksi tietoturva, big data ja internet of things. Akatemian luennoitsijat ja keskustelijat ovat Suomen parhaita asiantuntijoita.

Elisa Akatemiaan otetaan mukaan 25 ensinnä ilmoittautunutta toimittajaa. Akatemia kokoontuu syksystä 2014 kevääseen 2015. Tapaamisia on 6-7, ja ne kestävät teemasta riippuen noin 4 tuntia, aamu- tai iltapäivän. Ne pidetään pääsääntöisesti Helsingissä. Yksi tapaamisista on kahden yön tutustumismatka Kuusamoon/Rukalle joulu- tai tammikuussa.

Akatemian teemat on suunniteltu yhdessä noin 10 hengen toimittajajoukonkanssa. Tulemme siis keskustelemaan juuri niistä asioista ja teemoista, jotka kiinnostavat journalisteja.

Ensimmäinen Akatemia-tapaaminen on syyskuun lopulla, ja sen teemana on tietoturva. Tietoturvasta tulee puhumaan muun muassa Jarno Limnéll, joka aloittaa Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulun kyberturvallisuusalan professorina syyskuussa.

Ilmoittautumiset Elisa-akatemiaan: communications@elisa.fi

Lisätietoja Elisa-akatemiasta:

Taru Jussila, Head of External Communications

050-5060 589, taru.jussila@elisa.fi mailto:taru.jussila@elisa.fi

Lämpimästi tervetuloa Elisa-akatemiaan!

Elisa Viestintä

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi