Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tellabs Oy:n yt-neuvottelut päättyivät

Tellabs Oy

Tellabs Oy:n yt-neuvottelut päättyivät

Julkaistu: 28.11.2012 klo 10:15
Julkaisija: Tellabs Oy

Konserni uudelleenjärjestelee liiketoimintaansa pienentääkseen kustannuksia

Tietoliikenneratkaisuja kehittävän Tellabs Oy:n 5.11.2012 alkaneet yt-neuvottelut ovat päättyneet. Neuvottelujen henkilöstövaikutukseksi arvioitiin enintään 42 toimea. Neuvottelujen päätyttyä irtisanottavien määrä on 30.

Tellabs auttaa asiakkaita menestymään luomalla uutta älykkäässä mobiili-internetissä. Siksi 80 % maailman johtavista tietoliikenneoperaattorista on valinnut mobile backhaul, packet optical, business- ja services-ratkaisumme. Autamme asiakkaitamme lisäämään liikevaihtoa, vähentämään kustannuksia ja optimoimaan verkkoratkaisujaan.

Tellabs (Nasdaq: TLAB) on osa NASDAQ Global Select Market ja Ocean Tomo 300™ Patent -indeksiä. Lisäksi Tellabs on listattu S&P MidCap 400:ssa sekä useissa yhteiskuntavastuuindekseissä kuten mm. Maplecroft Climate Innovation Index, FTSE4Good- ja eight KLD -indeksit. Tellabs Oy:llä on Suomessa noin 450 työntekijää ja toimipisteet Espoossa ja Oulussa. Tellabsilla on ISO 9001:2000, ISO 14001 ja TL 9000 -sertifikaatit. Tellabs ja  ovat Tellabsin rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. www.tellabs.com ja www.tellabs.fi.

LISÄTIETOJA: Pia Eerikäinen, (09) 4131 3355, pia.eerikainen@tellabs.com