Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Suomalainen kirjakauppa parantaa asiakaspalveluaan yhteistyössä Elisan kanssa

Suomalainen kirjakauppa parantaa asiakaspalveluaan yhteistyössä Elisan kanssa

Julkaistu: 30.01.2009 klo 13:31
Julkaisija:

Suomalainen Kirjakauppa parantaa asiakaspalveluaan Elisan langattomien palvelukokonaisuuksien avulla. Elisan palvelukonsepti korvaa Suomalaisen Kirjakaupan aiemmin käyttämän, elinkaarensa päähän tulleen järjestelmän, joka koostui pienistä puhelinvaihteista ja perinteisistä langattomista puhelimista.

- Uusi palvelukokonaisuus parantaa myymälähenkilökunnan tavoitettavuutta, liikkuvuutta ja tätä kautta koko yrityksen  asiakaspalvelua. Toimitusprojekti on jo käynnissä ja heiltä saamamme positiivinen palaute on ollut iloista kuultavaa, kertoo Key Account Manager Heikki Erikkilä Elisasta.

Suomalaiselle Kirjakaupalle toimitettu päivitetty palvelujärjestelmä sisältää jokaiselle myymälälle oman 010-numeron, josta puhelut yhdistyvät myymälässä oleviin matkapuhelimiin älysarjojen tavoitettavuusketjun mukaisesti. Palvelu siirtää myymälään saapuvan asiakaspuhelun automaattisesti sellaiselle henkilölle, joka pystyy vastaanottamaan puhelun.

- Elisan järjestelmä mahdollistaa meille jo nyt entistä paremman asiakaspalvelun, sekä avaimet myymäläkohtaisten sekä ketjutason palveluiden kehittämiseen. Lisäksi yhtenäinen järjestelmä kaikissa 65 myymälässämme sekä sähköinen laskutus helpottavat toiminnan hallintaa ja tehostavat omia sisäisiä prosessejamme, toteaa Suomalaisen Kirjakaupan tietohallintojohtaja Ville Ahola.

Elisa Oyj, Account Manager Heikki Erikkilä puh. 045 6700504

Suomalainen Kirjakauppa, tietohallintojohtaja Ville Ahola puh. 0400 447927