Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Soneran asiakkaat voivat huoletta somettaa lauantaina Ratinalla

Sonera

Soneran asiakkaat voivat huoletta somettaa lauantaina Ratinalla

Julkaistu: 05.08.2016 klo 13:47
Julkaisija: Sonera

Soneran asiakkaat voivat huoletta somettaa lauantaina 6.8. Ratinan stadionilla. Soneralla on Ratinan alueella useita 3G- ja 4G-tukiasemia varmistamassa asiakkaidemme verkkoyhteydet.

Alkusyksyn aikana Ratinan tietoliikenneyhteydet paranevat entisestään. Verkon kapasiteetti kuusinkertaistuu alkusyksystä, kun Ratinan stadionin tukiasemaa laajennetaan.

Soneran lehdistöpalvelu

Puh: 02040 54000

Sähköposti: communications-fi@sonera.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain noin 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi