Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Muistutuskutsu: Samsung Koffari Slopestyle – Koffari täyttyy laskijoista 3.3.

Samsung Electronics Nordic

Muistutuskutsu: Samsung Koffari Slopestyle – Koffari täyttyy laskijoista 3.3.

Julkaistu: 25.02.2013 klo 14:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Koffari Slopestyle – Koffari täyttyy laskijoista 3.3.

Sinebrychoffin puisto täyttyy sunnuntaina 3.3. laskijoista, kun Samsung järjestää kaikille avoimet laskusessiot. Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty Samsung Koffari Slopestyle tuo laskijat keskelle kaupunkia nyt toistamiseen.

Päivän ajaksi puistoon rakennetaan monikäyttöinen obstaakkeli, josta löytyy qp ja korneri sekä funboksi wall ridella ja parilla reilillä. Jokaiselle laskijalle löytyy paikka toteuttaa luovuuttaan ja laskemaan saa tulla laudoilla, suksilla tai vaikka vanhalla rattikelkalla.

Esimerkkiä laskuihin näyttävät ammattilautailijat Eero Ettala ja Fredu Sirviö, jotka myös esittelevät tapahtumassa Spot Digger -mobiilisovellustaan. Puistoon rakennetaan myös snow skate -parkki, jossa yleisö voi kokeilla lajia lainalaudoilla.

– Viime vuonna piipahdin paikalla ja jäi harmittamaan ettei oma lauta ollut mukana. Tänä vuonna odotan samanlaista hauskaa päivää: aurinkoa, paljon ihmisiä, hyviä ystäviä ja lumilautailua, Fredu sanoo.

Päivän aikana musiikki soi ja pientä purtavaa sekä mehua tarjoillaan niin pitkään kuin eväitä riittää. Sessiot ovat vapaat, mutta päivän aikana järjestetään minikilpailuja. Päivän kovimmat vetäjät ja korkeimmat hypyt palkitaan avokätisesti Samsungin tuotepalkinnoin.

Laskeminen aloitetaan sunnuntaina 3.3. kello 11.00 ja lopetetaan auringon laskettua, noin kello 17.00.

Tässä videollinen tunnelmia tapahtumasta viime vuodelta.

Lehdistökontakti:

Simo Arvo, 040 132 5682, simo.arvo@osg.fi

Lehdistökontakti paikan päällä:

Henri Kunnas, 050 350 4585, henri.kunnas@pulpagency.com

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 227 000 työntekijää 75 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on yli 143 miljardia Yhdysvaltain dollaria.  Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki