Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMP Oy:n kuluttajamyynnin henkilöstön kanssa neuvotellaan siirtymisestä Elisan toimintamalliin

Elisa Oyj

Julkaistu: 29.01.2014 klo 10:15
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, Alueellinen lehdistötiedote 29.1.2014

Elisan ja KYMP Oy:n toimintojen yhtenäistämisen suunnittelu on edennyt ja alueen kuluttajamyynnissä tavoitteena on siirtyä yhteiseen toimintamalliin kevään aikana. Mahdolliset henkilöstövaikutukset käydään KYMP Oy:ssä yt-lain mukaisesti 3.2.2014 alkaen. Neuvotteluiden piirissä on yhteensä 21 henkilöä.

Neuvottelut pyritään saamaan päätökseen maaliskuun aikana. KYMP Oy:llä mahdollinen tuotannollisista syistä ja uudelleenjärjestelyistä seuraava henkilöstön vähennystarve on arviolta 8-16 henkilöä. Työtehtäviä tehdään jatkossa alueella Elisan toimintamallin mukaisesti.

- Olemme edenneet suunnitteluvaiheessa hyvässä yhteistyössä, ja nyt voimme käynnistää myyntikanaviemme yhtenäistämisen varmistaaksemme jatkossakin asiakkaillemme kattavan valikoiman palveluita ja yhtenäisen palvelukokemuksen, kertoo KYMP Oy:n toimitusjohtaja, Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén

KYMP Oy:n toimitusjohtaja, Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Elisa Oyj, Itä-Suomen aluejohtaja Ari Punkkinen, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 3 870. www.elisa.fi