Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMP Oy:n johto- ja mobiiliverkon rakentaminen ja viankorjaus Voimatel Oy:lle

Elisa Oyj

KYMP Oy:n johto- ja mobiiliverkon rakentaminen ja viankorjaus Voimatel Oy:lle

Julkaistu: 12.05.2014 klo 15:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 12.5.2014

KYMP Oy:n johto- ja mobiiliverkon rakentaminen ja viankorjaus siirtyy Voimatel Oy:lle. Samalla KYMP Oy:ltä siirtyy 20 ammattilaista Voimatelin palvelukseen 1.6.2014 alkaen.

Osana Elisan sekä KYMP-yhtiöiden toimintojen yhtenäistämistä alueiden tuotannollisia tehtäviä siirtyy kumppaneille. Johto- ja mobiiliverkon rakentamisessa ja viankorjauksessa kumppanina on Voimatel, jonka palvelukseen siirtyy KYMP Oy:ltä 20 henkilöä ns. vanhoina työntekijöinä Kotkassa.

- Yhteistyössä Voimatelin kanssa pystymme tuottamaan entistä tehokkaammin laadukkaita palveluita asiakkaillemme, sanoo KYMP Oy:n toimitusjohtaja Matias Castrén.

Matias Castrén, KYMP Oy:n toimitusjohtaja, Elisan liiketoimintajohtaja, puh. 050 66 906, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi