Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KonMari-järjestelyoppaan suosio jatkuu – näitä Elisa Kirjan e-kirjoja Suomi luki kesällä

Elisa Oyj

Julkaistu: 09.08.2016 klo 10:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Dekkarit olivat kesä-heinäkuun myydyimpiä kirjoja Elisa Kirjassa. Kesän lukusuosikkien joukkoon nousi myös KonMari-opas, joka antaa neuvoja kodin ja tavarapaljouden järjestämiseen.

Jännitys- ja fantasiakirjallisuus olivat Elisa Kirjan suosituinta kesälukemista.

Tutut nimet valloittivat kotimaisen kirjallisuuden listan kärjen kesä-heinäkuussa.

Kiinnostavia uutuuskirjoja ilmestyy läpi vuoden. Uutuuskirjan myötä myös kirjailijan aiempi tuotanto herättää kiinnostusta. Voimme tarjota niitä asiakkaillemme helposti luettavina e-kirjoina ilman pelkoa painosten loppumisesta, sanoo Elisa Kirjan liiketoimintajohtaja Essi Manner.

Käännöskirjallisuuden ykkönen oli kesä-heinäkuussa Victoria Aveyardin Punainen kuningatar.

Tarinaa on luonnehdittu yhdistelmäksi Game of Thronesia ja Outolintua, Manner kertoo.

Käännöskirjallisuuden lukusuosikkien joukkoon kipusi myös KonMari-opas. Japanilaisen ammattijärjestäjä Marie Kondon kehittämässä KonMarissa annetaan vinkkejä kodin järjestämiseen ja tavarapaljouden karsimiseen.

KonMari on pysynyt myyntilistoilla jo yli vuoden ja suosio jatkuu edelleen. E-kirjat sopivat loistavasti KonMari-ajatusmaailmaan, jossa tavarapaljoutta koetetaan hallita. Tableteissa ja älypuhelimissa kokonainen kirjasto kulkee yksissä kansissa, Manner sanoo.

Suosituimmat kirjat Elisa Kirjassa kesä-heinäkuussa:

Kotimainen kirjallisuus

Antti Tuomainen: Parantaja, Synkkä niin kuin sydämeni, Kaivos

Reijo Mäki: Tulivuori

Leena Lehtolainen: Henkivartija-sarja (Henkivartija, Oikeuden jalopeura, Paholaisen pennut)

Tommi Kinnunen: Lopotti

Christian Rönnbacka: Antti Hautalehto -sarja (Operaatio Troijalainen, Rakennus 31, Kylmä syli)

Käännetty kirjallisuus

Victoria Aveyard: Punainen kuningatar

Marie Kondo:  KonMari. Siivouksen elämänmullistava taika

S. K. Tremayne: Jääkaksoset

Samuel Bjørk: Minä matkustan yksin