Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Gofore Oy:n henkilömäärä ylitti sadan

Gofore Oy

Gofore Oy:n henkilömäärä ylitti sadan

Julkaistu: 05.01.2015 klo 09:30
Julkaisija: Gofore Oy

5.1.2015 Goforen henkilökunnan määrä ylittää ensimmäistä kertaa sadan. Vuonna 2014 Gofore Oy palkkasi 38 uutta työntekijää, ja tänä vuonna yhtiö pyrkii palkkaamaan noin 50 uutta työntekijää Tampereen ja Helsingin toimistoihinsa.

Gofore on sähköisten palveluiden arkkitehtuuri- ja rakennustoimisto. Yhtiö toimii digimurroksen ytimessä ja on mukana muodostamassa tulevan hyvinvointiyhteiskunnan rakenteita – pelastamassa Suomea tietotekniikan keinoin. Digitalisaatio etenee tällä hetkellä voimakkaasti kaikilla elämänaloilla ja Gofore on asiakkaittensa tukena tässä muutoksessa.

Yhtiön kasvu ja liiketaloudellinen menestys ovat seurausta pitkäjänteisestä työstä asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyden eteen. Yhtiö on onnistuneesti suunnannut palveluitansa ja osaamistansa kohden kansallisia kipupisteitä, parantaen organisaatioiden tuottavuutta sähköisiä palveluita kehittämällä.

Alla olevassa kaaviossa kuvataan tärkeimpien tunnuslukujen osalta Gofore Oy:n viimeiset kymmenen vuotta, lisättynä vuoden 2015 tavoitteilla. Gofore Oy on jatkanut voimakkaan kasvun uralla tämän koko tarkastelujakson. Joka vuosi liikevaihto on kasvanut kannattavasti. Vuonna 2015 yhtiö tavoittelee yli 13 miljoonan euron liikevaihtoa ja siten noin 50 % kasvua. Yhtiön kasvu on ollut aina orgaanista.

Timur Kärki
timur.karki@gofore.com

Minulla on unelma
Suomen paras työpaikkani