Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Galaxy S6 ja S6 edgen myynti alkaa huomenna

Samsung Electronics Nordic

Galaxy S6 ja S6 edgen myynti alkaa huomenna

Julkaistu: 10.04.2015 klo 13:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin lippulaivauutuuksien myynti alkaa lauantaina 11.4 klo 10.00.

Helsinki 10.4.2015 – Samsungin Galaxy S6 ja GS6 edge saapuvat lauantaina kauppojen hyllyille Suomessa. Uutuusmalleissa yhdistyvät ensiluokkaiset materiaalit, Samsungin edistyksellisin tekniikka ja uraauurtava muotoilu huippuunsa viritettyyn pakettiin, joka tarjoaa lyömättömän käyttökokemuksen.

Galaxy S6 edge on markkinoiden ensimmäinen puhelin, jossa näyttö kaareutuu puhelimen kummallekin reunalle. Tyylikkäästi ja minimalistisesti muotoiltu puhelin tarjoaa lisäksi täysin uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi People’s edge -toiminto. Sen avulla käyttäjä voi määritellä viidelle ihmiselle omat reunanäytöllä näkyvät värit. Kun puhelin soi pöydällä näyttö alaspäin, reunat hehkuvat soittajalle valitulla värillä.

Uutuusmalleissa on myös edeltäjäänsä 1,5 kertaa vikkelämpi pikalataustoiminto, joka tarjoaa jopa neljä tuntia käyttöaikaa 10 minuutin latauksella. Akku latautuu täyteen valmiuteen 80 minuutissa. Sekä Galaxy S6:ssa että S6 edgessä on sisäänrakennettu langaton lataus.

Molemmat mallit on varustettu parannetulla 16 megapikselin takakameralla ja 5 megapikselin etukameralla. Takakamerassa on optinen kuvanvakain ja valovoimainen F/1.9 objektiivi, joka ottaa vaikuttavia kuvia myös hämärässä. Fast tracking -automaattitarkennus varmistaa, että kuvat ovat tarkkoja ja oikeaan paikkaan tarkennettuja, vaikka kuvattava kohde liikkuisi.

Galaxy S6 ja S6 edge tulevat myyntiin seuraavina värivaihtoehtoina: White Pearl, Black Sapphire, Gold Platinum, Blue Topaz (S6, 128 GB -mallissa) ja Green Emerald (S6 edge, 128 GB -mallissa).

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista soitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon