Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan tammikuun verkonlaajennukset Lapissa

Elisa Oyj

Elisan tammikuun verkonlaajennukset Lapissa

Julkaistu: 20.02.2013 klo 10:05
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 20.2.2013

Tammikuun aikana Elisan 3G-verkkoa laajennettiin uusilla tukiasemilla Kemissä, Rovaniemellä, Sallassa ja Sodankylässä.

Nopeilla ja kattavilla yhteyksillä monipuolisten mobiililaitteiden käyttö on sujuvaa, ja Elisa investoi jatkuvasti verkkonsa laajentamiseen. Lapissa laajennettiin tammikuussa jälleen 3G-kuuluvuutta.

- Uusia 3G-tukiasemia otettiin käyttöön Kemin Pitkäkarissa Syväsataman alueella, Rovaniemellä Songan ja Jouttiselän alueilla, Sallassa Kelloselän alueella, sekä Sodankylässä Vaalajärven ja Riipin alueilla, kertoo Elisan Pohjois-Suomen aluejohtaja Kimmo Jokela.

- Teemme jatkuvasti verkon parannuksia varmistaaksemme hyvät yhteydet. Nettiä ja älypuhelinsovelluksia käytetään matkapuhelimella Suomessa jo niin yleisesti, että datayhteydestä on tullut liittymän perusominaisuus. Myös tablettien lisääntyvä käyttö näkyy dataliikenteen määrässä, Jokela jatkaa.

Elisan verkon kuuluvuustiedot päivittyvät kuuluvuuskartalle osoitteessa www.elisa.fi/kuuluvuus

Elisa Oyj, Kimmo Jokela, Pohjois-Suomen aluejohtaja, puh. 050 506 77 16, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi