Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan ja PPO:n yhtenäistäminen etenee, tavoitteena sulautuminen vuoden vaihteessa

Elisa Oyj

Julkaistu: 12.06.2013 klo 09:30
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 12.6.2013

Elisan ja PPO:n yhtenäisen suunnittelu on edennyt hyvässä yhteistyössä ja tavoiteaikataulu on täsmentynyt. Yhtiöiden tavoitteena on, että PPO Yhtiöt voidaan sulauttaa Elisaan vuoden vaihteessa. Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä Elisan 4G-nopeuksien ja palvelutarjonnan laajentumisen PPO:n toimialueella

PPO Yhtiöt Oy:n sulautumisessa osaksi Elisaa on tavoitteena sama aikataulu kuin Kymen Puhelimen ja Telekarelian kanssa, arviolta 31.12.2013 mennessä. Sulautumissuunnitelma koskee tässä vaiheessa vain PPO Yhtiöt Oy:tä, jonka tytäryhtiöt jatkavat toistaiseksi Elisan 100-prosenttisina tytäryhtiöinä.

- Sulautumiseen osallistuvien yhtiöiden liiketoiminnat kokonaisuutena täydentävät toisiaan ja niiden yhdistämisellä saavutetaan vahvempi ja kilpailukykyisempi kokonaisuus. PPO:n osalta jatkamme toimintojen yhtenäistämisen suunnittelua niin, että sulautuminen voidaan tehdä vuoden vaihteessa, kertoo PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja, Elisan aluejohtaja Ari Punkkinen.

Lisätietoja: PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja, Elisan aluejohtaja Ari Punkkinen, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi