Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa Viihteen Virittäjät-sarja uudistui – kausi alkaa Etelä-Afrikasta

Elisa Oyj

Elisa Viihteen Virittäjät-sarja uudistui – kausi alkaa Etelä-Afrikasta

Julkaistu: 17.12.2015 klo 10:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Suositun Virittäjät-sarjan uudet jaksot käynnistyvät tammikuussa Elisa Viihteessä Etelä-Afrikassa kuvatulla tuotantokaudella. Helmikuussa Virittäjät nähdään Kotkan satamaan rakennetulla katuradalla.

Virittäjät-sarja palaa Elisa Viihteeseen täysin uudistuneena. Tammikuussa alkava, 12 jaksoa sisältävä tuotantokausi on kuvattu Kapkaupungissa, Etelä-Afrikassa. Englanninkielinen kausi yhdistää mobiilipelin, verkkoyhteisön ja sarjan.

Ohjelman testikuljettajana on totuttuun tapaan entinen F1-kuljettaja Mika Salo.

Asiakkaillamme on erityisen lämmin suhde moottoriurheiluun, ja tämä näkyy myös Virittäjien saamassa suosiossa. Kehitämme jatkuvasti ohjelmatarjontaamme asiakkaidemme mieltymysten mukaisesti, ja Elisa Viihde on panostanut merkittävästi kotimaisiin elokuviin sekä alkuperäissarjoihin, kertoo Elisa Viihteen sisältöliiketoiminnasta vastaava Ani Korpela.

Ohjelmassa autoharrastajat haastavat Salon omilla viritetyillä menopeleillään. Tähän mennessä vain neljä kuljettajaa 70:stä on onnistunut ajamaan Saloa nopeamman ajan.

Virittäjät Etelä-Afrikka oli todella mielenkiintoinen tuotanto. Cape Townin maisemat, hienot autot ja paikallisten virittäjien persoonat saivat aikaan erinomaisen kauden. Virittäjät Etelä-Afrikka on herättänyt suurta kiinnostusta ympäri maailmaa. Suomen ulkopuolella kausi esitetään ensimmäisen kerran maaliskuussa lähes koko Afrikan alueella, kertoo sarjaa tuottavan Mediatehdas Dakar Oy:n toimitusjohtaja Pasi Riiali.

Elisa Viihde on Virittäjille erinomainen palvelu. Ohjelman voi katsoa sieltä milloin tahansa, Riiali sanoo.

Uusia, vain Elisa Viihteessä nähtäviä Virittäjät-jaksoja, nähdään aina toukokuulle asti. Helmikuun lopussa käynnistyy sarjan kuudes kotimainen tuotantokausi, joka on kuvattu Kotkan Kantasatamassa.

12-osaisen sarjan uutuutena on katurata, joka kulkee jopa satamarakennuksen läpi.

Virittäjien kuudes kausi nostaa ohjelman aivan uudelle tasolle. Satamaan rakennettu rata toimii visuaalisesti hyvin ja katuautot sopivat sinne mainiosti. Tekninen rata ja veden läheisyys tuovat ohjelmaan lisäjännitettä, Riiali sanoo.

Kuudennella tuotantokaudella on mukana myös F1-insinööri Ossi Oikarinen, joka tutkii harrastajien autot ennen kilpailua sekä antaa auton rakentamiseen liittyvää palautetta.

Lisää tietoa Virittäjistä osoitteessa: elisa.fi/virittajat

Lisätiedot:

Laura Kuulasmaa, Business Manager, Elisa Viihde, p. 050 345 0056, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Ani Korpela, Head of Content Users, Elisa Viihde, p. 050 566 3858, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Pasi Riiali, CEO, Mediatehdas Dakar Oy p. 040 552 8224, pasi.riiali@dakar.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja.  Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi