Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa tukee Mestis-seuroja, kaikki ottelut suorana Elisa Viihteessä

Elisa Oyj

Elisa tukee Mestis-seuroja, kaikki ottelut suorana Elisa Viihteessä

Julkaistu: 09.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Kaikki Mestis-ottelut ovat nähtävissä suorana vain Elisa Viihde -palvelussa. Sarja alkaa keskiviikkona. Yhteistyöllä Elisa tukee Mestis-seuroja, sillä seurat saavat suuren osan ottelutuotoista.

Jääkiekkofanit voivat jälleen jännittää Mestis-otteluita Elisa Viihde -palvelussa. Kaikki Mestis-ottelut ovat nähtävissä suorana television, tietokoneen, älypuhelimien ja tablettien välityksellä. Ensimmäiset ottelut lähetetään huomenna keskiviikkona 10. syyskuuta.

Mestistä hallinnoivan Jääkiekon Sarjaseurat ry:n ja Mikkelin Jukurien Jukurien puheenjohtaja Jukka Toivakka sanoo yhteistyön vahvan valtakunnallisen toimijan kanssa tukevan ja parantavan Mestiksen brändiä laadukkaana palloilusarjana.

– Kumppanuus ja edelläkävijyys Elisan kanssa jatkuu nyt toista vuotta ja mahdollistaa Mestiksen saatavuuden kaikille jääkiekon ystäville. Yhteistyöllä muun muassa parannetaan lähetysten laatua. Mestis-seurat ovat tehneet hyvää työtä omilla paikkakunnillaan panostaessaan ottelujen tuotantoon.

Toivakka korostaa tulevan Mestis-kauden merkitystä seuroille ja faneille. Mestiksen mestaruuden lisäksi pelataan myös SM-liigapaikasta. Mestis on Suomen toiseksi seuratuin palloilusarja. Viime kaudella Mestiksen otteluita seurasi paikan päällä 478 767 katsojaa.

Elisa Viihteessä eniten jääkiekkosarjoja

Elisa Viihde -palvelussa on edelleen saatavilla eniten jääkiekkosarjoja Suomessa.

– Mestis on erittäin tärkeä osa Elisan Viihteen laajaa urheilutarjontaa. Lähdemme innolla jatkamaan viime vuonna alkanutta yhteistyötä. Tavoitteenamme on syventää edelleen yhteistyötä fanien, seurojen ja liiton kanssa, ja tehdä Mestiksen otteluiden seuraamisesta mahdollisimman viihdyttävää, sanoo liiketoimintajohtaja Kirsi Valtari Elisalta.

Mestis-yhteistyön avulla Elisa tukee myös suomalaista jääkiekkoilua. Ottelutuotoista suuri osa menee suoraan Mestis-seuroille.

– Mitä suositummaksi Mestiksen seuraaminen Elisa Viihteessa kasvaa, sitä enemmän seurat saavat tuottoja oman toimintansa kehittämiseen, iloitsee Valtari.

Elisa on myös Suomen A-maajoukkueen pääyhteistyökumppani. Yhteistyö on jatkunut jo 20 vuotta.

Otteluhinnat: 8–12 euroa

Lisää tietoa:  http://online.elisaviihde.fi/mestis

Lisätiedot:

Kirsi Valtari, liiketoimintajohtaja, 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Jukka Toivakka, Jääkiekon Sarjaseurat ry:n puheenjohtaja 050 2693, etunimi.sukunimi@toivakkaoy.fi

Elisa Viihde on uuden ajan viihtymisen palvelu, joka vapauttaa nauttimaan tv-ohjelmista ja muusta viihteestä juuri silloin kun sinulle sopii. Elisa Viihde tarjoaa valtavasti tilaa ja tapoja tallentaa, uusimmat elokuvat ja eniten kotimaista sisältöä sekä monipuolisen valikoiman kanavapaketteja ja ohjelmakirjastoja. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi