Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa mukana Vastuullinen kesäduuni 2015 -kampanjassa

Elisa Oyj

Elisa mukana Vastuullinen kesäduuni 2015 -kampanjassa

Julkaistu: 16.02.2015 klo 09:29
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, lehdistötiedote 16.2.2015

Miltä kuulostaisi kesäduuni Elisa Kirjan parissa tai tietohuoltotehtävissä, trainee-jakso Slush-projektissa tai osallistuminen Elisa Trainee program for future ICT leaders -ohjelmaan. Elisa tytäryhtiöineen tarjoaa tänäkin kesänä nuorille mielenkiintoisia kesätyöpaikkoja ja trainee-jaksoja eri puolilla Suomea. Olemme mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa ja sitoutuneet hyvän kesätyön periaatteisiin.

Elisan suositut kesätyöpaikat ovat juuri nyt tulossa hakuun. Nuoria palkataan sekä suoraan Elisalle että vuokratyöyhtiöiden kuten GoOnin, Leadin ja Baronan kautta. Myös tytäryhtiöt Enia, Elisa Appelsiini ja Elisa Videra palkkaavat kesätyöntekijöitä.

- Elisalaiset ovat kaiken ikäisiä ja työskentelevät eri puolella Suomea sekä kansainvälisesti. Erityisesti nuorille kesätyö on mahdollisuus tutustua alaan ja yhtiöön, jonka palvelut vaikuttavat jokaisen suomalaisen arkeen. Palkkaamme pääsääntöisesti opiskelijoita ja ilmoitamme paikoista eri kanavissa. Kesätyöstä voi jättää sivuillamme myös avoimen hakemuksen, kertoo henkilöstöpäällikkö Helena Nousiainen Elisalta.

Tutustu Elisaan työpaikkana ja elisalaisten uratarinoihin uudistetuilla työnantajasivuillamme osoitteessa http://corporate.elisa.fi/elisa-oyj/elisa-tyopaikkana/ Löydät meidät myös

Vastuullinen kesäduuni 2015 on Taloudellisen tiedotustoimisto TATin ja yritysten yhteinen kampanja, jonka tarkoitus on haastaa työnantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja laadukkaampia kesätyöpaikkoja. Tavoitteenamme on saada mukaan mahdollisimman monta työnantajaa ja herättää keskustelua kesätyön merkityksestä nuorille ja työnantajille. www.kesaduuni.org

Lisätietoja: Elisa Oyj, henkilöstöpäällikkö Helena Nousiainen, puh. 050 502 9999, etunimi.sukunimi@elisa.fi sekä rekrytointi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi