Etusivu » Tiedotteet » Talous » Verkkokauppaoperaattori Megalon Finland Oy osti Vesikourut.fi:n

Megalon Finland Oy

Verkkokauppaoperaattori Megalon Finland Oy osti Vesikourut.fi:n

Julkaistu: 29.10.2013 klo 13:45
Julkaisija: Megalon Finland Oy

Verkkokauppaoperaattori Megalon Finland Oy osti vesikourut.fi -palvelun liiketoiminnan. Vesikourut.fi on kattotekniikkaan erikoistunut verkkokauppa, joka toiminut vajaan vuoden.

Vesikourut.fi:n myi pitkään alalla toiminut konkari Jari Heimonen, joka jatkaa Megalon Finland Oy:n palveluksessa.

• Näen Vesikourut.fi:llä ja yleisesti rakennusalan verkkokaupoilla olevan erittäin hyvät kasvunäkymät. Tulemme laajentamaan tällä sektorilla tulevaisuudessa ja myös kansainväliset mahdollisuudet ovat erittäin kiinnostavia ja näyttävät lupaavilta, kertoo Megalon Finland Oy:n liiketoimintajohtaja Ville Kuusisto.
  • Mukava, että löysin Vesikouruille sellaisen ostajatahon, joka haluaa jatkaa kaupan kehittämistä ja uskon, että tässä molempien intressit kohtaavat nyt hyvin, kertoo Jari Heimonen.

Megalon Finland Oy

Ville Kuusisto

ville.kuusisto@megalon.fi

Megalon Finland Oy on verkkokauppaoperaattori, joka operoi useita eri verkkokauppoja. Yhtiö on perustettu 2012 ja yksityisessä omistuksessa. Yhtiön tavoitteena on kasvaa sekä yritysostoin että orgaanisesti keskittyen verkkokaupan tuomiin mahdollisuuksiin niin Suomessa kuin kansainvälisesti. www.megalonfinland.com