Etusivu » Tiedotteet » Talous » VAJA Finland investoi tuotannon laajentamiseen Loviisassa

DESIGN x FINLAND

VAJA Finland investoi tuotannon laajentamiseen Loviisassa

Julkaistu: 06.11.2014 klo 10:15
Julkaisija: DESIGN x FINLAND

Henna Lambergin ja Fred Owrenin vuonna 2011 perustama VAJA Finland on noussut nopeasti yhdeksi Suomen mielenkiintoisimmista design-brändeistä. Onnistuneen rahoituskierroksen ansiosta tuotantoa Loviisassa laajennetaan vastaamaan jatkuvasti kasvavaan kysyntään.

Nyt tehtävällä investoinnillaVAJA Finland Oy:n tuotantoa uudistetaan ja koneistetaan laajempaankin sarjatuotantoon soveltuvaksi. Samalla myös myyntiorganisaatiota kehitetään, ja uuden tuotantolaitoksen yhteyteen avataan tehtaanmyymälä.

VAJA Finland tavoittelee paikkaa johtavana suomalaisena keramiikkavalmistajana ja tähtäin onvahvastikansainvälisillä markkinoilla: vienti Norjaan käynnistyy vielä ennen vuoden 2014 loppua ja muiden uusien markkina-alueiden avaamista suunnitellaan.

Omien tuotteidensa lisäksi yritys tarjoaa keramiikan tuotekehitystä ja sopimusvalmistusta muille toimijoille.

Henna Lamberg

henna.lamberg@vaja.fi

www.vaja.fi

VAJA Finland brändi edustaa Suomessa valmistettua korkealaatuista ja kulutusta kestävää käyttökeramiikkaa, joka on suunniteltu nykyaikaisen kodin arkeen ja juhlaan. Tuotteet tunnistaa selkeälinjaisesta muotoilusta sekä graafisista koristeista.

VAJA Finland Oy on keramiikan tuotekehitykseen erikoistunut yritys ja se vastaa VAJA Finland brändin tuotteiden tuotekehityksestä ja valmistuksesta. Yritys tarjoaa laadukasta tuotekehityspalvelua sekä keraamisten tuotteiden sopimusvalmistusta alan teollisuudelle, muotoilutoimistoille sekä yksityisille asiakkaille.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki