Etusivu » Tiedotteet » Talous » Uusia jäseniä Mikkelin Puhelin Oyj:n ja Puhelinosuuskunnan hallituksiin

MPY

Uusia jäseniä Mikkelin Puhelin Oyj:n ja Puhelinosuuskunnan hallituksiin

Julkaistu: 27.06.2014 klo 16:34
Julkaisija: MPY

Mikkelin Puhelin Oyj:n hallitukseen valittiin torstaina 12.6.2014 järjestetyssä yhtiökokouksessa uusia jäseniä. Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Jorma Tukia Espoosta ja Mika Helenius Espoosta. Erovuoroisina olleet Liisa Kotilainen, Kimmo Mikander ja Urpo Karjalainen valittiin uudelleen. Hallituksen jäsenenä jatkaa Juha Paanila.

Hallituksen järjestäytymiskokouksessa Mikkelin Puhelin Oyj:n hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Jorma Tukia. Varapuheenjohtajaksi valittiin Urpo Karjalainen.

Kokouksessa vahvistettiin myös yhtiön tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaudet.

Kolme uutta jäsentä Puhelinosuuskunnan hallitukseen

Mikkelin Puhelinosuuskunta MPY:n Osuuskunnnan varsinainen kokous järjestettiin torstaina 26.6.2014. Kokouksessa osuuskunnan hallitukseen valittiin uusina jäseninä Matti Malinen Mikkelistä, Esa Matikainen Helsingistä sekä Susanna Plukka Espoosta. Erovuoroisena ollut Jouko Vuoti valittiin uudelleen. Lisäksi hallituksessa jatkavat Seppo Ruotsalainen, Marina Vahtola ja Arto Pajunen.

Nimeämistoimikuntaan osuuskunnnan varsinaisessa kokouksessa valittiin Markku Kakriainen, Ari Liikanen, Anna-Leena Kuitunen, Ilkka Tikka sekä Risto Rouhiainen.

Kokouksessa vahvistettiin myös osuuskunnan tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaudet. Puhelinosuuskunnan hallitus myös päätti, että jäsenelle maksettava osuuspääoman korko vuonna 2014 on 10 euroa osuudelta.

Jan-Erik Laine, toimitusjohtaja MPY | 050 555 3244 | jan-erik.laine@mpy.fi

MPY on valtakunnallisesti toimiva, tietotekniikka- ja tietoliikennepalveluita tarjoava asiantuntijayritys. Yritys työllistä noin 120 tietotekniikan ja tietoliikenteen asiantuntijaa ympäri Suomen. MPY:n liikevaihto vuonna 2013 oli noin 28 miljoonaa euroa.