Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tiedote: Päätoimija Oyj uudistaa tavan myydä asuntoja – asuntojen nettihuutokaupassa korkein tarjous voittaa aina!

Päätoimija Oyj

Julkaistu: 04.06.2015 klo 09:49
Julkaisija: Päätoimija Oyj

Päätoimija Oyj lanseeraa tiettävästi ensimmäisenä alallaan täysin uudenlaisen tavan myydä asuntoja. Asuntojen myynti huutokaupalla haastaa jo monille tutuksi tulleen tarjouskaupan, jossa kohteesta kiinnostuneet voivat tehdä tarjouksia annetusta lähtöhinnasta ylöspäin.

Päätoimijan asuntohuutokaupassa tarjoukset voi tehdä suoraan netissä, ja korkeimman tarjouksen jättänyt voittaa, jolloin myyjä sitoutuu hyväksymään tarjouksen. Perinteisessä tarjouskaupassa myyjällä on oikeus hylätä tai hyväksyä suurin tarjous.

Ensimmäisessä huutokaupassa on myynnissä kolme asuntoa Helsingin Kampista. Kampin kohteiden lähtöhinta on  -25 % Kampissa myytyjen, vastaavien asuntojen keskineliöhinnoista. Jatkossa uusia kohteita tuodaan huutokauppaan muutamien kuukausien välein. Asuntohuutokauppa löytyy osoitteesta: https://asunnot.paatoimija.fi/asuntohuutokauppa

Asuntohuutokauppa on osa Päätoimijan uutta asuntomyyntiportaalia, jossa uudiskohteet ovat varattavissa ja tulevaisuudessa myös ostettavissa suoraan netistä.

Lisätiedot:
Markus Myllymäki
Kaupallinen johtaja

Rakennuskartio Oy (Osa Päätoimija-konsernia)
markus.myllymaki@paatoimija.fi

Päätoimija on Suomen suurimpia rakennus- ja kiinteistöalan konserneja. Suosiomme perustuu asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaiseen, kustannustehokkaaseen suunnitteluun ja rakentamiseen. Päätoimija-konserniin kuuluu kempeleläisen emoyhtiön lisäksi kahdeksan eri puolilla Suomea sijaitsevaa tytäryhtiötä. Työllistämme yhteensä n. 400 henkilöä ja liikevaihtomme vuonna 2014 oli n. 171 miljoonaa euroa.