Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tervetuloa tapaamaan PAMin Ann Seliniä ja kuulemaan kilpailukykysopimuksesta

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Tervetuloa tapaamaan PAMin Ann Seliniä ja kuulemaan kilpailukykysopimuksesta

Kutsu.
Julkaistu: 13.05.2016 klo 13:00
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammatttiliitto PAMin puheenjohtaja Ann Selin on Hämeenlinnassa 20.5. kertomassa neuvottelutilanteesta ja kilpailukykysopimuksen vaikutuksista palvelualoihin.

Ann Selin on median tavattavissa perjantaina 20.5. kello 15:00 alkaen Original Sokos Hotel Vaakunassa (Possentie 7). Tiedotusvälineiden edustajilla on tilaisuus kuulla Selinin mietteitä neuvotteluista ja kilpailukykysopimuksesta. Ilmoittautumiset tilaisuuteen: nora.lehtimaki@pam.fi.

Kaikille PAMin jäsenille avoin tilaisuus alkaa tämän jälkeen samoissa tiloissa klo 17:00. Selin kiertää huhti-toukokuun aikana eri paikkakunnilla tapaamassa ihmisiä ja keskustelemassa kilpailukykysopimuksesta.

Kimmo Nikula, aluepäällikkö, puh. 050 310 0675
Nora Lehtimäki, puheenjohtajan assistentti, puh. 050 300 2398

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon