Etusivu » Tiedotteet » Talous » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 27.10. klo 10

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 27.10. klo 10

Kutsu.
Julkaistu: 24.10.2011 klo 09:35
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään tiedotustilaisuus torstaina 27. lokakuuta 2011 klo 10.00.

Tiedotustilaisuus pidetään Eteläranta 10 neuvottelukeskuksen kokoushuoneessa P 24 osoitteessa Eteläranta 10, 2. kerros, Helsinki. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään tiistaina 25.10. sähköpostitse mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse (09) 192 3389.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Mika Nykänen

Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialat ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu- ja konsultointiala sekä tietotekniikka-ala. Toimialalla tehdään 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala vastaa 60 % Suomen koko viennistä, ja liikevaihdosta yli 70 % kertyy globaaleilta markkinoilta. Teknologiateollisuus ry:n runsaat 1 700 jäsenyritystä edustavat lähes 90 % Suomen koko teknologiateollisuudesta.