Etusivu » Tiedotteet » Talous » SWECO ottanut mobiilivalvonnan käyttöön Suomessa

SWECO ottanut mobiilivalvonnan käyttöön Suomessa

Julkaistu: 21.09.2010 klo 09:31
Julkaisija: Sweco PM Oy

Suomalainen projektijohtopalveluja tarjoava SWECO PM Oy on ottanut matkapuhelinpohjaisen valvonnan ja raportoinnin käyttöönsä. Yhtiön mukaan täma tarkoittaa entistä nopeampaa, tehokkaampaa ja täsmällisempää tiedonkulkua sekä lisääntyvää työturvallisuutta rakennustyömailla.

Suomalainen projektijohtopalveluja tarjoava SWECO PM Oy on ottanut matkapuhelinpohjaisen  valvonnan ja raportoinnin käyttöönsä. Yhtiön mukaan täma tarkoittaa entistä nopeampaa, tehokkaampaa ja täsmällisempää tiedonkulkua sekä lisääntyvää työturvallisuutta rakennustyömailla.

- Mobiiliraportoinnin avulla voimme jakaa raportit kentältä asiakkaidemme kanssa muutamassa minuutissa muutaman päivän sijaan. Lisäksi pystymme raportoimaan työturvallisuuteen liittyvistä seikoista ajantasaisesti. Palvelun avulla tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden saada nopea ja tarkka kuva projektin etenemisestä, ja uskomme saavuttavamme enemmän tehokkuutta markkinoilla, sanoo toimitusjohtaja Jyrki Keinänen Sweco PM Oy:stä.

Palvelun on toimittanut In4mo Oy, joka on suomalainen mobiili- ja portaaliteknologiaan keskittynyt yritys. Palvelu käyttää hyväkseen järjestäytyneen multimediaviestinnän lisäksi paikkatietoa.

Jyrki Keinänen, toimitusjohtaja, Sweco PM, puh: +358 50 3527007
e-mail: jyrki.keinänen@sweco.fi

Teemu Toivonen, myynnin ja liiketoiminnan kehityspäällikkö, In4mo Oy
Puh: +358 400 760553, e-mail: teemu.toivonen@in4mo.com