Etusivu » Tiedotteet » Talous » Roihu-leiriltä purkautuva bussiliikenne ruuhkauttaa 53-tietä torstaina 28.7.

Suomen Partiolaiset - Finlands Scouter ry

Roihu-leiriltä purkautuva bussiliikenne ruuhkauttaa 53-tietä torstaina 28.7.

Julkaistu: 27.07.2016 klo 16:52
Julkaisija: Suomen Partiolaiset - Finlands Scouter ry

Partiolaisten Evolla järjestämä suurleiri Roihu päättyy torstaina 28.7. Leiriläisten paluuliikenne alkaa noin klo 10.30 ja päättyy noin klo 17. Leiriläiset poistuvat leiriltä noin 300 bussilla, jotka ruuhkauttavat tietä numero 53 Evon alueelta Tuuloksen suuntaan.

Leirialueen rakennelmien purkaminen ja tavaroiden kuljettaminen jatkuvat sunnuntaihin. Siihen saakka on odotettavissa tavallista vilkkaampaa liikennettä leirialueen lähistöllä.

Lisätietoja: Loviisa Läärä, PR-päällikkö, p. 050 492 5060, loviisa.laara@roihu2016.fi

Suomen Partiolaisten järjestämä suurleiri Roihu järjestetään Hämeenlinnan Evolla 20.–28.7.2016. 17 100 ilmoittautuneesta leiriläisestä jopa 3000 tulee ulkomailta. Kaiken kaikkiaan Roihulla on osallistujia 45:stä eri maasta. Leiri on avoin myös kaikille partioon kuulumattomille ja heitä on tulossa leirille noin 2000.
@Roihu2016: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, SnapChat, Medium-blogi

Suomen Partiolaiset – Finlands Scouter ry on Suomen suurin nuorisojärjestö, jonka toiminnassa on vuosittain mukana yli 65 000 jäsentä. Maailmanlaajuisesti partiolaisia on noin 45 miljoonaa yli 200 maassa. Meillä olet osa maailmanlaajuista yhteisöä, jonka avulla maailmasta voi tehdä paremman paikan. Lähde mukaan seikkailuun osoitteessa partio.fi/liity