Etusivu » Tiedotteet » Talous » Muistutuskutsu medialle: Oulun seudun Start Up -yrityksille ratkaisuja rekrytointihaasteisiin Recruitment Pitching Night -tapahtumassa

Barona Group Oy

Kutsu.
Julkaistu: 14.04.2016 klo 14:55
Julkaisija: Barona Group Oy

Barona Group järjestää perjantaina 15.4.2016 klo 15.30 Oulun seudun Start Up -yrittäjille suunnatun Recruitment Pitching Night -tapahtuman Business Kitchenin tiloissa Oulun keskustassa.

Tapahtumassa ratkotaan pienyritysten ja aloittavien yritysten merkittävää rekrytointihaastetta: Miten löytää pätevien hakijoiden joukosta yritykseen kulttuurisesti sopiva työntekijä, joka sitoutuu?

Työelämän asiantuntijayritysten yhteisö Barona Group sekä kolme muuta yritystä, Bitfactor, AIESEC ja Motimind ovat pohtineet tätä haastetta erityisesti Start Up -yritysten näkökulmasta. Recruitment Pitching Nightissa nämä neljä esittävät oman ratkaisunsa.

Etkö pääse paikalle? Seuraa live streamia tapahtumasta täältä.

AIKA: Perjantai 15.4.2016, klo 15.30-17.00
PAIKKA: Business Kitchen, Torikatu 23 (4. krs), Oulu

15:45   JUDGING RECAP

15:50   BARONA PITCH

16:00   BITFACTOR PITCH

16:10   MOTIMIND PITCH

16:20   AIESEC PITCH

16:30   Q&A

Lisätiedot, haastattelupyynnöt ja ilmoittautumiset: pinja.pynnonen@barona.fi, puh. 050 442 1001

Barona Group on suomalainen, useilla työelämään liittyvillä toimialoilla vaikuttava yritysyhteisö. Barona Group on perustettu vuonna 1999, ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 250 Meur. Työllistämme noin 5 000 henkilöä. Toimintaa on tällä hetkellä yhdeksässä maassa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Venäjällä, Puolassa, Espanjassa ja Belgiassa). Tehtävämme on rakentaa räätälöityjä ja innovatiivisia ratkaisuja jotka luovat asiakkaillemme kasvun ja kehittymisen edellytyksiä.

Barona Group