Etusivu » Tiedotteet » Talous » Miten suomalainen yritys rekrytoi ja sitouttaa työntekijöitä Kiinassa? Mitä uunituore työlaki merkitsee?

MPS-Yhtiöt

Kutsu.
Julkaistu: 07.08.2013 klo 14:32
Julkaisija: MPS-Yhtiöt

Oikeiden avainhenkilöiden tunnistaminen ja valinta kiinalaisen paikallisyrityksen johtoon on menestyksen edellytys pohjoismaalaisille yrityksille. Kiinalaisia työntekijöitä rekrytoitaessa on tärkeä tunnistaa työkulttuurien erot ja tietää, mitkä ovat pohjoismaalaisen työnantajan vahvuudet ja heikkoudet kiinalaisten silmissä. Entä mitä Kiinan uusi työlaki merkitsee suomalaisille yrityksille ja yksittäiselle expatille?

Aamiaistilaisuus keskiviikkona 4.9.2013 klo 8.30-10.30. Tervetuloa!

Jaa kollegalle >>

Kiinan valtavilla markkinoilla toimivien yritysten kilpailu avainosaajista kiihtyy. Kiinan uusi "entry & exit" -laki tulee muuttamaan työ- ja oleskelulupakäytäntöjä ja vaikuttaa erityisesti Kiinaan rekrytoitaviin ulkomaalaisiin avainhenkilöihin.

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan Kiinan työmarkkinoiden ajankohtaisista teemoista, avainhenkilöiden rekrytoinneista ja sitouttamisesta sekä uuden lain aiheuttamista muutoksista expat-käytäntöihin.

Ajankohtaista Kiinan rekrytointimarkkinoilla
- Miten löydän ja sitoutan parhaat resurssit?
- Uuden työlain vaikutukset henkilöstöhallinnon käytäntöihin.

Timo Laurila, toimitusjohtaja, MPS China

Tilaisuutta moderoi konsultti Minna Hirsimäki Profisso Oy:stä. Minnalla on expat-kokemusta Kiinan työmarkkinoilta vuosilta 2009-2011. Profisson nettisivuille pääset tästä.

Aamiaista tarjolla klo 8.30 alkaen.
Ohjelma alkaa klo 8.45.

Tilaisuus on maksuton.

MPS-Yhtiöt
Paciuksenkatu 27, 4 krs.

Kartta

Ilmoittaudu tästä 30.8 mennessä >>

Lämpimästi tervetuloa!
Timo Laurila, toimitusjohtaja, MPS China
MPS Chinan toimitusjohtaja Timo Laurilalla on yli kolmenkymmenen vuoden vankka työkokemus kansainvälisen myynnin ja markkinoinnin alueilta. Timo on asunut viimeiset 3 vuotta Shanghaissa. Hän on myös Shanghain Suomalaisen Kauppayhdistyksen (Finnish Business Council Shanghai) varapuheenjohtaja. MPS:llä Timo keskittyy suorahakuun ja johdon arviointeihin sekä bisneksen kehittämiseen ja kumppanuuksiin. MPS Chinan nettisivuille pääset tästä.

MPS-Yhtiöt lyhyesti

MPS on suomalainen, kansainvälisesti toimiva johtamisen, muutoksenhallinnan ja strategisten henkilöstöratkaisujen asiantuntija. Lähes 40 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Suomessa yhtiöitämme ovat MPS Executive Search Oy, MPS Career Oy, Profisso Oy sekä Prewise Oy. Baltiassa, Venäjällä ja Kiinassa toimivat MPS-yhtiöt sekä kansainväliset verkostomme EXS International ja Career Star Group varmistavat asiakkaan tarpeisiin vastaamisen maailmanlaajuisesti.

www.mps.fi, www.mpsglobe.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon