Etusivu » Tiedotteet » Talous » Marina Salenius nimitetty Kiinteistömaailman varatoimitusjohtajaksi

Kiinteistömaailma

Marina Salenius nimitetty Kiinteistömaailman varatoimitusjohtajaksi

Julkaistu: 29.01.2016 klo 13:00
Julkaisija: Kiinteistömaailma

Kauppatieteiden maisteri Marina Salenius on nimitetty Kiinteistömaailma Oy:n varatoimitusjohtajaksi 1.2.2016 alkaen. Hän jatkaa edelleen myös Kiinteistömaailman talous- ja hallintojohtajana vastaten ketjun henkilöstö- ja lakiasioista sekä digitaalisten palveluiden kehittämisestä.

Vuodesta 2004 Kiinteistömaailma-ketjun palveluksessa työskennellyt Marina Salenius toimii jatkossa nykyisten tehtäviensä ohella myös Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkisen varahenkilönä.

"Kiinteistömaailmassa – alan edelläkävijäyrityksessä – olen saanut olla mukana kehittämässä alalle uusia toimintatapoja, kuten Kiinteistömaailman Tarjouskaupan ja videoiden nousun huimaan suosioon, sekä myös näkemässä perinteisten lehtimainosten merkityksen vähenemisen kohdeilmoittelussa. Haluamme jatkaa edelläkävijän roolissa ja luoda uusia toimintatapoja tulevaisuuden asuntokauppaan esimerkiksi tänään käynnistyvässä Asunto vaihtoon 2.0 -hackathonissa”, sanoo Marina Salenius.

Lisätiedot:

varatoimitusjohtaja Marina Salenius, Kiinteistömaailma Oy, puh. 040 7381776
toimitusjohtaja Erkki Heikkinen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 050 4332080

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu vahva ja valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista 55 eri paikkakunnalla, 110 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Kiinteistömaailma haluaa tehdä asiakkaidensa asunnonvaihdosta mahdollisimman mukavaa ja turvallista. Siksi se kuuntelee aktiivisesti asiakkaitaan ja kehittää jatkuvasti palveluaan paremmaksi. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.