Etusivu » Tiedotteet » Talous » LÄHITAPIOLA JULKISTAA TALOUSENNUSTEENSA JA TUTKIMUSTULOKSIA SUOMALAISTEN SIJOITTAMISESTA

LähiTapiola

Kutsu.
Julkaistu: 30.05.2016 klo 15:00
Julkaisija: LähiTapiola

LähiTapiola julkistaa suhdannekatsauksensa ja tutkimustuloksia suomalaisten sijoittamisesta lehdistötilaisuudessa perjantaina 10.6.2016 klo 9.00 alkaen. Lehdistötilaisuus järjestetään Scandic Simonkentässä, Kampissa, os. Simonkatu 9.

Suhdannekatsauksessa kerrotaan LähiTapiolan tekemät ennusteet Suomen ja maailmantalouden kasvulle sekä otetaan kantaa sijoitus- ja asuntomarkkinoiden sekä talouden tärkeisiin tapahtumiin. Lisäksi tilaisuudessa julkistetaan tuloksia keväällä tehdystä Arjen katsauksen sijoittajakyselystä.

Paikalla tilaisuudessa on ekonomisti Timo Vesala ja kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

Tilaisuudessa on tarjolla aamiainen.

Ilmoittaudu tilaisuuteen 8.6. mennessä Suvi Vesteriselle, etunimi.sukunimi@lahitapiola.fi tai
puh. 040 555 8029.

Tervetuloa!

LähiTapiola-ryhmä on keskinäinen, asiakkaiden omistama yhtiöryhmä, joka palvelee henkilö-, maatila-, yrittäjä-, yritys- ja yhteisöasiakkaita. LähiTapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, henki- ja eläkevakuuttamisen sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut. Olemme myös yritysten riskienhallinnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin ammattilainen.

www.lahitapiola.fi