Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kymenlaakson yritykset verkostoitumaan Cambridgeen

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kymenlaakson yritykset verkostoitumaan Cambridgeen

Julkaistu: 16.12.2014 klo 07:40
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Meet and feel Cambridge Entrepreneurship & Innovation Ecosystem

Kymenlaakso Goes Global –hanke, Cursor Oy ja Playa Game Industry Hub järjestävät yhteistyössä Kymenlaakson ammattikorkeakoulun ja Kouvola Innovation Oy:n kanssa Kymenlaakson pk- ja startup-yrityksille mahdollisuuden tutustua Cambridgen yrittäjyysekosysteemeihin ja startup-yrittäjiin 23.-25.2. 2015.

Matkan tavoitteena on etsiä mahdollisia yhteistyökumppaneita sekä edistää seudun pk- ja startup-yritysten tunnettuutta Cambridgen korkean teknologian klustereissa. Matkan isäntinä toimivat Cambridge Judge Business School ja Anglia Ruskin University. Matkaohjelmaan kuuluu mm. yritystapaamisia ja verkostoitumistilaisuuksia sekä tutustumista kiihdyttämöihin, tiedepuistoihin ja suomalaisten liiketoimintamahdollisuuksiin Iso-Britanniassa.

Matka on tarkoitettu Kymenlaaksossa toimiville pk-yrityksille, erityisesti teknologia-, peli- ja media-alojen yrityksille, joilla on kiinnostusta kasvaa kansainvälisesti tai tutustua monikulttuuriseen yrittäjyyteen.

Kymenlaakson yritykset voivat ilmoittaa kiinnostuksensa matkalle osallistumisesta 31.12.2014 mennessä. Matkalle mahtuu mukaan enintään 10 yritystä, joiden omavastuuosuus matkakuluista on 50%.

Lisätietoja: http://www.cursor.fi/fi/cursor/tulevia-tapahtumia-ja-koulutuksia/verkostoitumismatka-cambridgeen

Jan Storgårds, ohjelmapäällikkö, ICT, pelit, pelillistäminen
jan.storgards@cursor.fi, puh. +358 40 190 2534

Marjo Luomi, projektipäällikkö, Kymenlaakso Goes Global -hanke
marjo.luomi@cursor.fi, puh. +358 40 190 2575

---

Kymenlaakso Goes Global –hankkeen (ESR) tavoitteena on parantaa Kymenlaakson kehittämis- ja koulutusorganisaatioiden sekä yritysten kansainvälisyysvalmiuksia, kansainvälistä hankeosaamista sekä keskinäistä yhteistyötä.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon