Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kutsu/Ennakkotiedote: Uuden opiskelijapalvelun konsepti, nimi ja ilme julki SuomiAreenalla to 18.7. klo 14

Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Julkaistu: 16.07.2013 klo 16:25
Julkaisija: Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Valtakunnallisten opiskelijajärjestöjen (SAKKI, SLL, SAMOK, SYL) yhteisyritys SPV Services Finland Oy julkistaa torstaina 18.7. klo 14 uuden opiskelijapalvelun konseptin, nimen ja ilmeen. Julkaisutilaisuus pidetään SuomiAreena-pihalla osoitteessa Antinkatu 2, Pori. Tilaisuus on avoin medialle ja muulle yleisölle.

Uusi palvelu keskittyy erityisesti opiskelijoille suunnattujen etujen ja palveluiden tuomiseen helposti ja luotettavasti kaikkien, parhaimmillaan jopa puolen miljoonan opiskelijan saavutettavaksi. SPV Services Finland Oy toimii yhteistyössä tunnettujen ja opiskelijaystävällisten yritysten kanssa kaupallisin tavoittein.

Uusi opiskelijapalvelu aloittaa toimintansa netissä elokuun alkupuolella. Lisäksi yritys tuottaa valtakunnallista opiskelijakorttia SYL:n ja SAMOK:n jäsenyhteisöille.

SPV Services Finland Oy syntyi neljän valtakunnallisen opiskelijajärjestön (Suomen Ammattiin Opiskelevien Liitto - SAKKI ry, Suomen Lukiolaisten Liitto SLL ry, Suomen opiskelijakuntien liitto - SAMOK ry ja Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry) ostettua 28.2.2013 Oy Suomen Lyyra Ab:n liiketoiminnot yhdessä Oy HYY-Yhtiöt Ab:n kanssa, joka jäi uuteen yritykseen väliaikaiseksi vähemmistöomistajaksi.

SPV Services Finland Oy:n hallituksen puheenjohtaja Matti Parpala, 041 515 2225

Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry on opiskelijajärjestö, joka edustaa noin 135 000 perus- ja jatkotutkinto-opiskelijaa.

SYL valvoo opiskelijan etua valtakunnan tasolla opiskelijaa koskevissa asioissa. SYL:n ydinosaamisalueita ovat koulutuspolitiikka, sosiaalipolitiikka ja kansainväliset asiat. Lisäksi SYL:ssä paneudutaan työelämään, tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen, ympäristöön ja kehitysyhteistyöhön liittyviin kysymyksiin.

www.syl.fi
www.facebook.com/SYL.FIN