Etusivu » Tiedotteet » Talous » KORJATTU UUDELLEENLÄHETYS – MUISTUTUSKUTSU: TERVETULOA POHJOISMAIDEN SUURIMPAAN IT- JA KULUTUSELEKTRONIIKAN AMMATTILAISTAPAHTUMAAN

Kutsu.
Julkaistu: 16.09.2013 klo 11:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Suomen johtava informaatioteknologian ja kulutuselektroniikan tukkuri ALSO Finland Oy järjestää jo 17. kertaa ALSO Expo -ammattilaistapahtuman 10.10.2013 Tampere-talossa.

Kutsumme toimituksenne edustajat kuulemaan IT- ja kulutuselektroniikan uusimmista trendeistä ja ennen kaikkea verkottumaan alan kotimaisten ja kansainvälisten ammattilaisten kanssa.

ALSO Expossa on tänäkin vuonna mukana 70 näytteilleasettajaa ja reilut 1 500 alan ammattilaista. Ensimmäistä kertaa ALSO Expon historiassa tapahtumaan saadaan mukaan myös keynote-puhuja, joka on tänä vuonna Skypen perustaja Jonas Kjellberg.

ALSO Expo järjestetään 10.10.2013 kello 9.00 – 16.00 Tampere-talossa (Yliopistonkatu 55, Tampere). Median edustajille järjestämme lounastilaisuuden Aariassa (Tampere-talossa) kello 12.00 – 12.30. Tilaisuudessa ALSO Finland Oy:n Mervi Airaksinen kertoo ALSOn kuulumiset ja tarjoaa tietoa uusista alan trendeistä.

Järjestämme mielellämme haastatteluja ALSO Finland Oy:n johtajien, Kjellbergin ja tapahtumaan osallistuvien näytteilleasettajien kanssa. Listaan näytteilleasettajista voit tutustua osoitteessa http://alsoexpo.fi/naytteilleasettajat/

Toivomme ilmoittautumistanne ja haastattelupyyntöjänne 07.10. mennessä:

osoitteeseen toni.perez@osg.fi tai 0400 630 063.