Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kokonaisvaltainen riskienhallinta digitaalisten ratkaisujen avulla

MPS Prewise

Kokonaisvaltainen riskienhallinta digitaalisten ratkaisujen avulla

Kutsu.
Julkaistu: 15.08.2013 klo 15:08
Julkaisija: MPS Prewise

Riskienhallinnan prosessien toimivuus on liiketoiminnan tukipilareita. Ulkoisen sääntelyn lisääntyessä organisaation haasteena on henkilöstön riskienhallintaosaamisen ja sitoutumisen varmistaminen. Turvallisuuteen, laatuun ja vastuullisuuteen panostaminen rakentaa yritysmielikuvaa ja kestävää menestystä.

Tervetuloa maksuttomaan aamupäiväseminaariin kuulemaan kokonaisvaltaisen riskienhallinnan prosesseista sekä tutustumaan Prewisen prosesseja tukeviin digitaalisiin työkaluihin. Motivoivat ja monipuoliset verkkoratkaisumme mahdollistava osaamisen seurannan, suoritusten rekisteröinnin ja raportoinnin laajankin organisaation tarpeisiin.

Tilaisuuden aloittaa Finnair Flight Academyn päälennonopettaja ja Huperman Oy:n turvallisuus- ja laatukonsultti Arto Helovuo. Asiakaspuheenvuoron pitää turvallisuuspäällikkö Jarkko Keskinen K-citymarketista. Esittelemme lisäksi Prewisen toteuttamia verkkoratkaisuja sekä tuloksellisia tapoja jalkauttaa riskienhallinnan, työturvallisuuden ja laatutyön prosessit työyhteisön toimintaan.

Tervetuloa tutustumaan seminaarin toteutuksiin ja keskustelemaan asiantuntijoiden kanssa. Tule ja poimi parhaat ideat mukaasi!

Varaa paikkasi ja ilmoittaudu mukaan! >>

Aika: tiistai 10.9.2013 klo 9.00-12.00. Ilmoittautuminen ja aamukahvi alkaen klo 8.30.

Paikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki

Kenelle: Seminaari sopii erityisesti organisaatioiden HR- ja HRD-toiminnoista tai laadunhallinnasta vastaaville, EHS- ja HSEQ-tehtävissä toimiville, esimiehille ja johdolle sekä henkilöille, joiden vastuualueena on viestintä tai liiketoiminnan kehittäminen.

Tervetuloa!

Prewise Oy

Prewise lyhyesti

Prewise on osaamisen kehittämisen ja muutoksen jalkauttamisen asiantuntijayritys. Prewise suunnittelee ja toteuttaa verkkoratkaisuja liiketoiminnan muutosten läpiviemiseen, myynnin ja asiakkuuden tukeen sekä osaamisen kehittämiseen digitaalisissa kanavissa. Prewise on b to b -verkkokoulutusalan markkinajohtaja Suomessa ja työllistää noin 70 asiantuntijaa. Ryhmän pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Muut toimipisteet ovat Ruotsissa, Liettuassa, Kiinassa ja Thaimaassa. Prewise on osa MPS-Yhtiöitä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki