Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kirja puhetyöläiselle ja sellaiseksi aikovalle

Suomen Yrityskirjat Oy

Kirja puhetyöläiselle ja sellaiseksi aikovalle

Kutsu.
Julkaistu: 24.04.2014 klo 08:59
Julkaisija: Suomen Yrityskirjat Oy

Kutsu Loista puhujana -kirjan julkistamistilaisuuteen

maanantaina 5. toukokuuta  klo14.00

Tervetuloa Loista puhujana - puhumisen taito, halu ja uskallus kirjan julkistamistilaisuuteen! Maanantaina 5.5. 2014 klo 14

Pääpostin talo, Kuriiri-kabinetti, Mannerheiminaukio 1 B

Kirjan kirjoittaja, toimittaja Oili Valkila tuo puhumisen ja puhetyön jokamiesluokkaan. Pienenevällä pallollamme olemme yhä enemmän kosketuksissa toisiimme – emmekä vain kirjoitetussa sosiaalisessa mediassa vaan myös kasvokkain toimien. Puhumisen taito, halu ja uskallus kuuluvat kaikille. Puhetaito ei aina tule DNA:ssa, mutta jokainen oppii sen, kun rohkaistuu laittamaan itsensä likoon.

Kirjan alkupuoli ohjaa rakentamaan puhe-esityksen vaihe vaiheelta esitystä myöten. Sen loppupuolella kokeneet, persoonansa likoon laittavat puhetyöläiset kertovat avoimesti valmistautumistavoistaan ja suhteestaan puhumiseen. Mukana kirjassa ovat mm. Mato Valtonen, Riitta Saarikangas, Ben Furman, Mikael Jungner.

Kirja on helposti lähestyttävä ja arkinen johdatus puhetyöhön. Puhetyöksi katsottakoon kaikki työ ja toiminta, jossa puhumisella on tärkeä rooli: vaikuttaminen, opettaminen ja kouluttaminen, poliittinen työ, julkinen puhuminen, myynti- ja markkinointityö… Kirja kuuluu jokaisen puhetyöläisen työpöydän ja yöpöydän reunalle kulmat hiirenkorville kuluneina.

Oili Valkila

LOISTA PUHUJANA

Puhumisen taito, halu ja uskallus - Laita itsesi likoon!

208 sivua | KL 77.2 | sh 48 € ISBN 978-952-6601-43-4

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt ja lisätiedot

Harry Mäkinen , Suomen Yrityskirjat Oy , harry.makinen@yrityskirjat.fi , 0400 412 427

Oili Valkila, oili.valkila@willetway.fi, 040 558 4491

Suomen Yrityskirjat Oy on vuonna 1987 perustettu kustannusyhtiö, joka on keskittynyt liike-elämän ammattikirjallisuuden kustantamiseen.

www.yrityskirjat.fi