Etusivu » Tiedotteet » Talous » Janne Hirvonen nimitetty Danske Invest Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtajaksi

Danske Bank

Janne Hirvonen nimitetty Danske Invest Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 11.12.2014 klo 15:07
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank Oyj:n tytäryhtiön Danske Invest Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu. Toimitusjohtajana aloittaa 1.5.2015 rahastoyhtiön nykyinen hallintojohtaja, kauppatieteiden maisteri Janne Hirvonen, joka seuraa tehtävässä Aku Leijalaa.

Johtavan pohjoismaisen rahastokonsernin asemaa tavoittelevan Danske Capitalin Suomen rahastoyhtiön Danske Invest Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtajana aloittava Janne Hirvonen uskoo rahastojen suosion edelleen kasvavan Suomessa.

- Haluamme Danskessa olla tässä kasvussa mukana ja tarjota asiakkaidemme tarpeisiin laadukkaan ja kilpailukykyisen Danske Invest -rahastovalikoiman myös jatkossa, Janne Hirvonen korostaa.

Danske Invest Rahastoyhtiö Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Aku Leijala siirtyy pois rahastoyhtiön palveluksesta vuoden 2015 osuudenomistajien kokouksen  jälkeen.

- Olen ylpeä Danske Investin rahastojen menestyksestä myös vaikeassa markkinassa. Olemme tuoneet asiakkaillemme kiinnostavia uusia rahastoja ja saavuttaneet niillä kansainvälistä menestystä mm. Morningstarin ja Lipperin vertailuissa. Menestys perustuu Danske Capitalin tiimityöhön sekä omien asiantuntijoitten että yhteistyökumppaneiden välillä. Asiakkaidemme varat ovat kasvaneet merkittävästi ja Danske Investistä on tullut yksi merkittävimmistä rahastotaloista Pohjoismaissa. Olen kiitollinen näistä vuosista ja haluan lämpimästi kiittää asiakkaitamme ja kollegoitani Danske Bank -konsernissa, Aku Leijala sanoo.

Lisätietoa:

toimitusjohtaja Janne Hirvonen (1.5.2015 alkaen), Danske Invest Rahastoyhtiö Oy, puh. 010 546 6565

www.danskebank.fi/media

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö,- yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä. Danske Invest Rahastoyhtiö on Danske Bank Oyj:n täysin omistama tytäryhtiö.