Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ei paskempi idea -kampanja lannoittaa pääkaupunkiseudun puutarhoja

Cohu Entertainment Oy

Ei paskempi idea -kampanja lannoittaa pääkaupunkiseudun puutarhoja

Julkaistu: 15.06.2015 klo 11:40
Julkaisija: Cohu Entertainment Oy

Suomalaisen Cohu Entertainment Oy:n tietoisuuskampanja Ei Paskempi Idea valtaa Espoon ja Helsingin lähiöt 15.–17.6.2015! Ihmiset voivat iltaisin kuulla asuinalueellaan myyntiauton iloisen melodian. Tällä kertaa tuotelistalta ei löydykään kesäherkkuja vaan sen sijaan kompostoitua hevosenlantaa. Ei Paskempi Idea on osa Hiili maahan -hanketta, joka julkaistaan tänään maanantaina 15.6.2015. Hankkeen tavoitteena on saada aikaan käänteinen ilmastonmuutos joukkoistamisen keinoin. Käänteisen ilmastonmuutoksen johdosta ilmastonmuutoksen aiheuttamat seuraukset voidaan jopa kumota. Se on mahdollista saada aikaan, jos ilmakehän ylimääräinen hiilidioksidi sitoutuisi takaisin maaperään eli sinne, minne se kuuluu (lisätietoa www.carbontosoil.com).

Kampanjan aikana  kuusi tunnettua suomalaista, jotka toimivat Hiili maahan -projektin lähettiläinä, ajavat autoilla pääkaupunkiseudun lähiöalueilla jakaen kompostoitua lantaa kuluttajien puutarhojen ehostustöitä varten. Kampanjan tavoitteena on viestiä käänteisestä ilmastonmuutoksesta ja siitä, miten lannan käyttäminen omassakin puutarhassa lisää kasvien kykyä sitoa hiiltä maaperään. Tule tapaamaan Mira Luoti, Paleface, Maarit ja Sami Hurmerinta, Satu Tuomisto sekä Jussu Pöyhönen ja hakemaan oma lannoitepussisi. Tarkemmat aikataulut löytyvät kampanjan kotisivuilta osoitteesta www.eipaskempiidea.fi.

”Halusimme viestiä kuluttajille Hiili maahan -projektista sekä  käänteisestä ilmastonmuutoksesta konkreettisella tasolla. Näin syntyi Ei Paskempi Idea -kampanja.  Yrityksellemme oli tärkeää kertoa ilmastoasioista positiiviseen sävyyn: meillä kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa ilmastomme ja ympäristömme hyvinvointiin”, kertoo Cohu Entertainment Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Annette Kauppinen.

www.eipaskempiidea.fi
www.carbontosoil.com
Kalle Vähä-Jaakkola
Cohu Entertainment Oy
email. kalle@cohuent.com
puh. +358 50 3089604

CarbonToSoil
CarbonToSoil – Hiili maahan on suomalaisen Cohu Entertainment Oy:n ja yhdysvaltalaisen TheCarbonUndergroundin voittoa tavoittelematon hanke.
Hankkeen yhteistyökumppaneita ovat: Elävä Itämeri säätiö, Helsingin yliopisto, Soil Scout, Opel, Kreab, Kalevala studio Humuspehtoori sekä SLC.