Etusivu » Tiedotteet » Talous » Danske Bankin asuntolaina-asiakkaille mahdollisuus vuoden lyhennysvapaisiin ilman kuluja ja marginaalimuutoksia

Danske Bank

Julkaistu: 05.02.2015 klo 12:04
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank mukana taloustalkoissa – myös aktiivisella uusluotonmyönnöllä

Danske Bank haluaa osaltaan tukea talouden elpymistä tarjoamalla asiakkailleen mahdollisuuden 12 kuukauden kestoisiin asuntolainojen lyhennysvapaisiin ilman kuluja ja marginaalin muuttamista. Pankki edistää talouden kehitystä myös aktiivisella luototuksella.

Henkilöasiakkaista vastaavan liiketoimintajohtaja Kenneth Kaarnimon mukaan Danske Bank on mukana niiden pankkien rintamassa, jotka vauhdittavat maan talouskasvua mahdollistamalla alle vuoden mittaiset asuntolainojen lyhennysvapaat ilman kuluja ja marginaalimuutoksia vuoden alkupuoliskon ajan.

- Lyhennysvapaat ovat yksi osa toimiamme, jolla edistämme maan talouden pyörien pyörimistä ja ihmisten mahdollisuutta tehdä tarpeellisia hankintoja. Toinen puoli on myös se, että haluamme olla aktiivinen luotottaja, jotta saamme ihmisiä liikkeelle niin asuntokaupoilla kuin muissakin isommissa hankinnoissa, Kaarnimo korostaa.

Lyhennysvapaan hakeminen on tehty asiakkaille hyvin helpoksi. Pyynnön voi jättää verkkopankissa ja myönteisen vastauksen voi allekirjoittaa sähköisillä pankkitunnuksilla niin ikään verkossa. Konttorikäyntiä tai verkkotapaamista ei tarvita.

-Jos asiakas haluaa lainaansa muita muutoksia – muuttaa esimerkiksi maksusuunnitelmaansa laajemminkin – ovat siihen Verkkotapaamiset erinomainen vaihtoehto. Isommatkaan muutokset eivät tyypillisesti edellytä meillä konttorikäyntiä, ellei asiakas niin halua, vaan sopimuksen voi allekirjoittaa Verkkoneuvottelun päätteeksi omilla pankkitunnuksilla, Kaarnimo kertoo.

Kenneth Kaarnimo, henkilöasiakkaista vastaava johtaja, Danske Bank Oyj, puh. 010 546 8319

www.danskebank.fi/media

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö,- yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.