Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ainutlaatuinen yhteistyö tuo Atrian suomalaisen hiihtourheilun ytimeen

Lahti 2017

Ainutlaatuinen yhteistyö tuo Atrian suomalaisen hiihtourheilun ytimeen

Julkaistu: 18.11.2015 klo 12:00
Julkaisija: Lahti 2017

Elintarvikealan yritys Atria ottaa suomalaisen hiihtourheilun ruokahuollon vahvasti haltuunsa niin laduilla kuin kisakatsomoissa. Atriasta tulee sekä vuoden 2017 pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen että Suomen maastohiihtomaajoukkueen kumppani.

Atria on vuoden 2017 MM-kisojen ensimmäinen virallinen kansallisen tason yhteistyökumppani. Atrian liha-, valmisruoka- ja siipikarjatuotteet tulevat kisavieraille tutuiksi sekä vuoden 2017 MM-kisoissa että ensi talven Salpausselän MM-esikisoissa.

- Haluamme olla innostamassa kaikkia suomalaisia mukaan yhteen Suomen satavuotisjuhlavuoden suurimmista tapahtumista, jossa tulemme myös itse olemaan vahvasti läsnä, kertoo johtaja Pasi Luostarinen Atrialta.

- Hyvän ruoan merkitys on valtava, kun pohditaan kisavieraiden viihtymistä tapahtumassa. Atria on vahvana kotimaisena kuluttajabrändinä meille mieluisa kumppani kisakokemuksen rakentamisessa, toteaa pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen pääsihteeri Janne Leskinen.

Atrian tuotteet mukana hiihtotapahtumissa ympäri Suomea

Atrian tuotteita nauttivat jatkossa Suomessa järjestettävien pohjoismaisten hiihtolajien maailmancupien, hiihdon Suomen Cupin sekä SM-kilpailujen kisavieraat, sillä maastohiihtomaajoukkueen pääyhteistyökumppanuuden lisäksi sopimus kattaa useat kotimaiset kilpailutapahtumat.

- Sekä Hiihtourheilun että Atrian juuret ovat syvällä suomalaisuudessa, joten yhteistyökohteena hiihto oli luonteva valinta. Suomen kolmanneksi kiinnostavimmaksi urheilulajiksi noussut hiihto elää vahvaa, nousujohteista aikaa ja pitää sisällään myös erittäin kiinnostavia yksilöitä, joten yhteistyömahdollisuuksia on paljon, toteaa Atrian johtaja Pasi Luostarinen.

Tuore sopimus siivittää maastohiihtomaajoukkuetta kohti koti-MM-kisoja ja vielä niiden ylikin. Suomen urheilumarkkinoilla 2+2-mallia oleva kumppanisopimus kotimaisen toimijan kanssa on kokonaisuudessaan iso ja lumilajeissa ainutlaatuinen.

- Arvostamme kovasti näin suuren ja vakuuttavan kotimaisen toimijan kumppanuutta suomalaisen hiihdon kanssa. Laajuudessaan tämä sopimus on yksi suurimmista lumilajeissa, sanoo Hiihtoliiton varapuheenjohtaja Markku Haapasalmi.

Lisätiedot:
Lahti2017, pääsihteeri Janne Leskinen, 0400 300 930