Etusivu » Tiedotteet » Talous » Aalto-yliopistokiinteistöt ja yliopiston kampuspalvelut Aalto University Campus & Real Estate -nimen alle

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy

Julkaistu: 28.08.2015 klo 09:26
Julkaisija: Aalto-yliopistokiinteistöt Oy

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy ja Aalto-yliopiston kampuspalvelut yhdistyvät syyskuun alusta alkaen toiminnallisesti yhtenäiseksi Aalto University Campus & Real Estate (Aalto CRE) -yksiköksi. Aiemmin yksiköt ovat tehneet paljon yhteistyötä, mutta ovat olleet toiminnallisesti erillään.

Suomen Valtion omistaman Senaatti-kiinteistöjen ja Aalto-korkeakoulusäätiön välisen toteutuneen kaupan myötä Aalto-yliopistokiinteistöt Oy on ollut 25.8.2015 alkaen kokonaan Aalto-korkeakoulusäätiön omistama tytäryhtiö. Samassa yhteydessä Aalto CRE saa visuaalisen ilmeen, joka on linjassa Aalto-yliopiston muiden tytäryhtiöiden ilmeiden kanssa (Aalto EE, Aalto ENT ja Aalto PRO).

Uusi Aalto University Campus & Real Estate -nimi ja logo kuvastavat uusiutuvaa ja kansainvälistä yksikköä, jonka tavoitteena on palvella Aalto-yliopistoa ja sen kumppaneita yliopiston kampuksilla. Aalto CRE -palveluyksikkö mahdollistaa aiempaa paremmin yliopiston strategian mukaisen tehokkaan ja joustavan tilojen käytön, jossa korostuu vuorovaikutus ja inspiroiva tutkimus- ja oppimisympäristö.

”Kyseessä ei ole vain visuaalisen ilmeen muutos, vaan haluamme kehittää koko yksikön ajattelu- ja toimintatapaa asiakaslähtöisemmäksi. Tavoitteenamme on luoda kansainvälisesti tunnettu interaktiivinen ja eläväinen kampus, joka tukee yhteistyötä ympäröivien yritysten ja muiden toimijoiden kanssa. Brändiuudistuksen avulla pyritään myös tuomaan esille Aalto-yliopiston kampuksien globaalisti ainutlaatuisia kohtaamispaikkoja ja yhteisöllisiä tiloja”, toteaa Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitusjohtaja Antti Tuomela.

Uusi ilme tulee konkreettisesti näkymään vähitellen Aalto-yliopistokiinteistöjen sekä yliopiston kampuspalveluiden viestinnässä. Myös koko henkilöstön sähköpostiosoitteet tullaan yhdenmukaistamaan.

Lisätietoja antaa:

Antti Tuomela, toimitusjohtaja Aalto-yliopistokiinteistöt Oy, p. 040 719 4007