Etusivu » Tiedotteet » Talous » 3D-tulostusseminaari ja näyttely Kotkassa 13.1.2016

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

3D-tulostusseminaari ja näyttely Kotkassa 13.1.2016

Julkaistu: 08.01.2016 klo 11:03
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

3D Printing Innovation Centre – 3D Navetta järjestää 13.1.2016 3D-tulostuksen seminaari- ja näyttelytilaisuuden Kymenlaakson ammattikorkeakoulun Metsolan kampuksella, os. Pääskysentie 1, Kotka.

3D-tulostusnäyttely on avoinna klo 10.30 - 16.00. Näyttelyssä on esillä usean eri laitevalmistajan 3D-tulostimia ja eri 3D-teknologioilla valmistettuja kappaleita. Seminaarissa tapaat alan asiantuntijoita ja saat hyvän kuvan 3D-tulostuksen mahdollisuuksista.

Ohjelma:

Aamu- ja iltapäivän seminaarien ohjelma sama:

8.30 ja 12.30 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.00 ja 13.00 Seminaarin avaus | asiantuntija Jouko Luode, Cursor Oy

9.10 ja 13.10 3D-tulostus; mitä, missä, milloin  | tutkija Roy Björkstrand, Aalto-yliopisto

9.30 ja 13.30 Metallien 3D-tulostus- mahdollisuudet ja haasteet | tohtori Heidi Piili, Lappeenrannan teknillinen yliopisto

9.50 ja 13.50 3D-tulostus Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa | projektipäällikkö Ari Haapanen, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy

10.10 ja 14.20 3D-valmistuksen innovaatiokeskittymä-3D Navetta | projektipäällikkö Markku Lindqvist, Cursor Oy

10:30- 16:00 3D-tulostusnäyttely ja vapaata keskustelua asiantuntijoiden kanssa

projektipäällikkö Markku Lindqvist, tel 040 190 2554, markku.lindqvist@cursor.fi
Cursor Oy, 3D-valmistuksen innovaatiokeskittymä -hanke

Tervetuloa!

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon