Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » UUTUUS: Suomalaiseen kotiin suunniteltu kosketuslukko

UUTUUS: Suomalaiseen kotiin suunniteltu kosketuslukko

Julkaistu: 18.03.2014 klo 15:48
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

IDolo Oy on tuonut markkinoille sormen kosketuksella avautuvan lukitusjärjestelmän. IDolo Kosketuslukko on patentoitu ja 100 % suomalaista suunnittelutyötä. Sormenjälkitunnistus on testattu ja kehitetty maamme haastaviin sääolosuhteisiin ja se hyödyntää turvallista 3D-tunnistustekniikkaa.

IDolo Kosketuslukko on markkinoiden ensimmäinen kotimainen mekaaniseen lukkorakenteeseen liitettävä kosketuslukko. Lukon käyttöönotto ei vaadi oven sähköistämistä. IDolon järjestelmässä yhdistyvät korkean turvallisuustason mekaaninen lukituslaite ja sormenjälkitunnistuksen helppous.

Nyt avaimet voi jättää huoletta kotiin ja perheen koululaisillakin on kotiavain aina mukana!

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:
Rami Kivistö, 044 716 7400, rami.kivisto@idolo.fi

IDolo Oy on kotimainen yritys, jonka kotipaikka on Porissa. Yrityksen perustajilla on pitkä kokemus turvatekniikan alalta. IDolo Kosketuslukon kehittäminen sai alkunsa kysymyksestä: ”Miksi vielä käytetään mekaanisia avaimia, kun on olemassa arkea helpottavaa, luotettavaa tekniikkaa?”. Tuotteen kehitysvaiheessa oli mukana myös Tekes.