Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Testivoittaja HOYA Hi-Vision LongLife on tutkitusti maailman paras linssipinnoite

Hoya Lens Finland Oy

Julkaistu: 06.06.2016 klo 09:30
Julkaisija: Hoya Lens Finland Oy

Silmälasilinssit kohtaavat päivittäin monenlaisia haasteita. Linssien likaantumista aiheuttavat niin vesi, rasva kuin pölykin. Jo yksi tahra linssissä voi heikentää näön kirkkautta. Tahroja vakavammat vauriot, kuten naarmut, voivat pilata linssit lopullisesti ja vääristää näkökenttää. Viimeisin kuluttajatutkimus* osoittaa, että naarmunkestävyys ja helppo puhdistettavuus ovat ne ominaisuudet, joita silmälasien käyttäjät arvostavat eniten linssejä valitessaan.

Hoyan heijastamaton linssipinnoite Hi-Vision LongLife on jälleen kerran todettu markkinoiden kestävimmäksi ja helpoimmaksi puhdistaa. Linssipinnoite on käynyt läpi ankarat tosielämää simuloivat testit** elokuussa 2015 puolueettoman testilaboratorion toimesta. NSL Analytical Services Inc on Ohiossa USA:ssa sijaitseva, optisiin linsseihin erikoistunut testilaboratorio.

Testit osoittavat kiistattomasti, että linssi, johon on lisätty Hi-Vision LongLife  heijastamaton pinnoite, on 29% naarmunkestävämpi kuin lähin kilpailijansa. Lisäksi Hi-Vision LongLife –pinnoite on helpoin puhdistaa vettä, likaa ja pölyä hylkivien ominaisuuksiensa ansiosta. Nämä ominaisuudet säilyvät muuttumattomina pitkästä käytöstä ja toistuvasta puhdistuksesta huolimatta, mikä tekee pinnoitteesta maailman kestävimmän.

Hi-Vision LongLife –pinnoitteeseen on mahdollista yhdistää myös muita Hoyan innovatiivisia suojakäsittelyjä, jotka lisäävät käyttömukavuutta ja varmistavat terveemmän näön. BlueControl –käsittely estää älylaitteiden heijastaman sinisen valon pääsyn silmiin estäen näin silmien väsymistä ja rasittumista. UV Control –käsittely taas suojaa silmiä UV –säteiden aiheuttamilta silmäoireilta ja –sairauksilta tarjoten 100%:n UV –suojan.

Lue lisää Hoyan linssipinnoitteista osoitteessa: www.cherishyoureyes.com/fi

*Allensbacher Researh 2011, testiryhmänä 2300 silmälasien käyttäjää

**NSL Analytical ESWT, elokuu 2015, Ohio (USA), 1.67 premium HMC versus Hi-Vision LongLife

Perustettu vuonna 1941 Tokiossa Japanissa, HOYA on globaali lääketiede- ja teknologiayritys sekä johtava innovatiivisten korkeateknologisten ja lääketieteellisten tuotteiden valmistaja.  HOYA toimii aktiivisesti terveydenhuollon ja informaatioteknologian aloilla tuottaen silmälaseja, lääketieteellisiä endoskooppeja, keinomykiöitä, optisia linssejä sekä puolijohdekomponentteja, LCD –näyttöjä ja kovalevyjä. Hoyalla on yli 150 toimipistettä ja tytäryhtiötä ympäri maailmaa ja työntekijöitä maailmanlaajuisesti yli 34 000 henkeä. Hoya Lens Finland Oy on toiminut Suomessa vuodesta 1980. Yritys myy ja markkinoi Hoyan valmistamia korkealaatuisia silmälasilinssejä suomalaisille optikkoliikkeille koko Suomen alueella.