Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Tapahtumakokonaisuus yhdistää turvallisuuden, työhyvinvoinnin, materiaalinkäsittelyn ja logistiikan – 62. Työterveyspäivät Tampereella

Tampereen Messut

Julkaistu: 05.09.2016 klo 09:36
Julkaisija: Tampereen Messut

Turvallisuus-, työhyvinvointi-, materiaalinkäsittely- ja logistiikka-ammattilaiset kokoontuvat Tampereelle 13.–15.9.2016 EuroSafety-, Työhyvinvointi- ja Logistiikka-messukokonaisuuteen. Työhyvinvointi-teema näkyy toteutuksessa, sillä messuvieraita kannustetaan saapumaan paikalle pyöräillen ja luentojen ja puheenvuorojen seuraaminen sujuu seisten. 62. kertaa järjestettävät Työterveyspäivät pidetään 13.–14.9. ensimmäistä kertaa Tampereella, teemana on Tositarkoituksella työstä.

Messujen ajankohtainen ohjelmasisältö keskittyy kiinnostaviin ja keskustelua herättäviin aiheisiin. Keskiviikkona luvassa on varsinaista työhyvinvointitykitystä, kun Paranna työhyvinvointia -seminaarissa puhumassa ovat mentaalivalmentaja Melina Niemi ja dosentti Marja-Liisa Manka. Seminaarin jälkeen biohakkerit Teemu Arina, Jaakko Halmetoja ja Olli Sovijärvi opastavat päivittämään työpaikan biohakkeroinnilla. Logistiikassa keskitytään erityisesti sisälogistiikkaan: Zalando ja Stockmann perehdyttävät verkkokaupan logistisiin haasteisiin ja tapahtumakokonaisuuden yhteisissä avajaisissa jaetaan Sisälogistiikka 2016 -palkinto. Lue lisää: Ohjelma (Työhyvinvointi, EuroSafety), Ohjelma (Logistiikka)

Työterveyspäivien ydinsisältöä ovat asiantuntijaseminaarit, jotka tarjoavat ajankohtaista tutkimukseen ja hyviin käytäntöihin perustuvaa tietoa. Puhumassa ovat mm. Työterveyslaitoksen pääjohtaja Antti Koivula, puhuja ja tietokirjailija Henkka Hyppönen sekä sosiaali- ja terveysministeriön johtaja Liisa Hakala.
Lue lisää: Ohjelma (Työterveyspäivät)

Mediatilaisuudet

EuroSafety-, Työhyvinvointi-, Logistiikka- ja Työterveyspäivien avajaiset tiistaina 13.9. klo 10.30, Pääaula (1. krs)

•  Tervehdyssanat
   toimitusjohtaja Hannu Vähätalo, Tampereen Messut Oy

•  Avauspuhe
   pääjohtaja Antti Koivula, Työterveyslaitos

•  Sisälogistiikka 2016 -palkinto
   toimitusjohtaja Markku Henttinen, Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys ry
   puheenjohtaja Pasi Nieminen, Sisälogistiikkafoorumi

•  Palkitun puheenvuoro

Medialounas tiistaina 13.9. klo 11.0012.15, Tähtien Sali, Seminaarikeskus (2. krs)

•  Tutkimuksen julkistaminen: Yhteistyö tuloksellisessa työkykyjohtamisessa
   ylilääkäri Timo Leino ja erikoistutkija Irmeli Pehkonen, Työterveyslaitos

•  Vinkkejä sisäilmaongelmien ehkäisyyn
   ylilääkäri Jari Latvala ja erikoistutkija Katja Tähtinen, Työterveyslaitos

•  Miten työpaikastasi tulee resilientti? Vinkkejä ennakoivan ja joustavan työyhteisön kehittämiseen
   tutkija Hanna Uusitalo, Työterveyslaitos

•  Sisälogistiikka 2016 -palkitun puheenvuoro

Ennakkoakkreditoituminen messuille, Työterveyspäiville ja mediatilaisuuksiin 11.9. mennessä: www.eurosafety.fi (Medialle), www.logistiikkamessut.fi (Medialle).
Haastattelupyynnöt: viestinta@tampereenmessut.fi.
Twitter: Seuraa @TampereenMessut ja osallistu keskusteluun hashtageilla #EuroSafety, #Työhyvinvointi, #Logistiikka, #ttpaivat
Kuvat, videot sekä muut mediamateriaalit: www.tampereenmessut.fi/materiaalipankki

EuroSafety-, Työhyvinvointi- ja Logistiikka-messut Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Messut ovat avoinna 13.–15.9. klo 10–17. Työterveyspäivät 13.–14.9. ti klo 8–18 ja ke 8.30–16.

LISÄTIEDOT: www.eurosafety.fi, www.tyohyvinvointimessut.fi, www.logistiikkamessut.fi
Some: #EuroSafety, #Työhyvinvointi, #ttpaivat, #Logistiikka
Twitter: @TampereenMessut, @ttpaivat / Facebook: facebook.com/tampereenmessut, facebook.com/tyoterveyslaitos
Tampereen Messut Oy, www.tampereenmessut.fi, etunimi.sukunimi@tampereenmessut.fi