Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Silverbucket Oy:n toiminta laajenee Ruotsiin

Silverbucket

Silverbucket Oy:n toiminta laajenee Ruotsiin

Julkaistu: 06.10.2015 klo 14:02
Julkaisija: Silverbucket

Silverbucket Oy laajentaa toimintaansa Ruotsiin paikallisen edustuksen tukemana. Toiminta käynnistyi syyskuussa 2015 tavoitteenaan kattaa aluksi erityisesti Ruotsin talousalue ja myöhemmin koko Skandinavia.

Laajentuminen toteutetaan kumppaniyhteistyöllä ja palvelukonsepti on valmis toiminnan käynnistämiseen välittömästi.

”Tuotteemme kysynnän kasvaessa myös Suomen ulkopuolella, haluamme palvella skandinaavisia asiakkaitamme yhä paremmin ja lähempää.”, kertoo Silverbucket Oy:n toimitusjohtaja Toni Uimonen.

Silverbucketin asiakaskuntaan kuuluu jo useita Skandinaviassa ja Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä.

”Ruotsi markkina-alueena on jo merkittävästi Suomea laajempi ja esimerkiksi konsultti- ja insinööritoimistot sekä IT-talot toimivat hyvin samankaltaisin mekanismein ja tuotetarpein. Tämä tarjoaa Silverbucket Oy:lle erinomaisen pohjan kansainvälistymiseen”, toteaa Ruotsin toiminnoista vastaava, projektitoiminnan johtamisen ammattilainen, Åsa Loid.

Silverbucket Oy

Toni Uimonen

toni.uimonen@silverbucket.fi

Åsa Loid

asa.loid@silverbucket.se

www.silverbucket.fi

Silverbucket on suomalainen IT-alan yritys, jossa resursointiasiat otetaan vakavasti. Yrityksen päätuote on helppokäyttöinen SaaS-palvelu projektisalkun resursointiin sekä toteumien seurantaan. Yrityksen päätoimipaikka on Tampere ja sen asiakaskuntaan kuuluu merkittäviä kotimaisia ja kansainvälisiä yhtiöitä.