Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Garda, sisustuksellinen ulkovalaisinsarja

Airam Electric Oy Ab

Garda, sisustuksellinen ulkovalaisinsarja

Julkaistu: 13.07.2015 klo 11:36
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Tyylikkäät Garda-pöytä- ja lattiavalaisimet luovat kotoisan tunnelman terassin, parvekkeen tai kesäpihan illanistujaisiin. Mallistossa on kahden eri tyylin valaisimia: PE-kupuiset vaaleat valaisimet moderniin, hillittyyn tyyliin ja tummat valaisimet kumppaniksi vaikka suosittujen polyrottinkisten pihakalusteiden kanssa.

Valaisimien sähköosat on suojattu roiskevedeltä (IP44) ja materiaalivalinnat ovat säänkestäviä. Valaisimien runko on tumman harmaata pulverimaalattua metallia ja kupu mallista riippuen joko säänkestävää mustaa polyrottinkia tai vaaleaa PE-muovia. Valikoimaan kuuluu pöytä- ja lattiavalaisimet. Valonlähteeksi suositellaan E27-kantaisia led-lamppuja. Myynnissä elokuussa 2015.

LISÄTIETOJA:
Tuotepäällikkö Maija Niukkanen 040 534 4400,
www.airam.fi

OY AIRAM ELECTRIC AB on suomalainen perheyritys, joka on ollut valon asiantuntija jo vuodesta 1921. Tarjoamme kattavan valikoiman lamppuja ja valaisimia ammattivalaistukseen. Tuotteemme on tehty suomalaisille – aina designista, helppoon käyttöönottoon, sekä suomenkieliseen käyttöohjeisiin ja asiakaspalveluun asti.