Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Antti Kankkunen PPO-Elektroniikan sähkötöiden johtajaksi

PPO-Elektroniikka Oy

Antti Kankkunen PPO-Elektroniikan sähkötöiden johtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 11.12.2015 klo 09:15
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Antti Kankkunen on nimitetty PPO-Elektroniikan uudeksi sähkötöiden johtajaksi 1.12.2015
alkaen. Sähköurakointioikeutemme (S2) tarjoaa asiakkaillemme katkeamattoman palveluketjun. Palvelumme kattaa tarvittavat sähköasennukset, jotka voimme toteuttaa joustavasti järjestelmäasennustyön rinnalla. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa käytännössä turvallisuutta, kustannus- ja ajansäästöä sekä vaivattomuutta.

PPO-Elektroniikka – turvateknisiä ratkaisuja täydellä palvelulla
PPO-Elektroniikka täyttää ensi vuonna 35 vuotta. Henkilökuntamme pitkä kokemus ja monialainen ammattitaito yhdistettynä laadukkaisiin tuotteisiin ovat vieneet meitä vahvasti eteenpäin. Yrityksemme työllistää kahdeksan vakituista työntekijää ja kymmenen henkilöä alihankintatehtävissä Suomessa, Englannissa, Ruotsissa ja Venäjällä.

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja.

Yrityksellämme on Dun & Bradstreetin (D&B) korkein kansainvälinen luottoluokitus, Bisnoden myöntämä korkein AAA-luottoluokitus sekä Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatti. Olemme mukana Tilaajavastuun Luotettava Kumppani -ohjelmassa. www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki